وقتی غذا عشق می‌شود: چاپ دوم

جامعه‌ امریکای شمالی چهره‌هایی مانند نویسنده این کتاب را فراوان دارد: چهره‌هایی که مشهور هستند و از زندگی حرف می‌زنند و فقط حرف دلِ مردم را می‌زنند.

به گزارش خبرآنلاین، «وقتی غذا عشق می‌شود» کشف رابطه‌ بین خوردن و دوستی نوشته جینین راث با ترجمه گیسو ناصری از سوی کتابسرای تندیس به چاپ دوم رسید.

در پشت جلد کتاب آمده: «در این کتاب بسیار جذاب، نویسنده‌ کتاب‌های پرفروش روان‌شناسی خانم جینین راث به ما نشان می‌دهد چگونه رژیم گرفتن و با لذت غذا خوردن اغلب به موضوعی برای مهرورزی بدل می‌شود. بیان تجربه‌های تلخ شخصی او، همچون آن داستان‌های روشن و بی‌پرده‌ای که در سمینارهایش می‌گوید، مسائل و موضوعات گوناگونی را برای افراد روشن می‌کند و به آن‌ها می‌آموزد که چگونه روی خوردن خود کنترل داشته باشند. چگونه با مسائل و مشکلات سخت زندگی کنار بیایند، و این که چرا همیشه عاشق و خواهان چیزهایی هستند که برای‌شان قدغن شده است و این که چگونه یک حرکت اشتباه فاجعه‌ای عظیم به وجود می‌آورد. او نشان می‌دهد که چرا بسیاری از مردم برای آرام کردن اشتهای کاذب احساسی خودشان، به پرخوری روی می‌آورند، و چرا کاهش وزن به یکی از بزرگ‌ترین مشکلات مردم این قرن تبدیل شده است. ولی پیام خوب او برای مردم این است که همیشه احتمال تغییر و تحول وجود دارد. این کتاب به شما خوانندگان کمک می‌کند تا افکار منفی را از ذهن بیرون کنید و از خودخواهی و لجاجت دست بکشید و بیاموزید که ارضا اشتهای فیزیکی و روحی باعث می‌شود که ما به یک انسان تبدیل شویم. او با صداقت و صراحت تجربیات زندگی‌اش را در اختیار همگان قرار داده تا همگان بتوانند راه صحیح زندگی گم شده‌ی خودشان را پیدا کنند. کلام مهرآمیزش بر دل همگان می‌نشیند.»

بسیاری معتقدند که جینین راس فرزند رسانه است و فرزند امکانات جدید: او زندگی معمولی خودش را می‌گذراند، جرات پیدا کرده تجربه‌هایش را با صدایی بلند بیان می‌کند و تجربه‌هایش را با تجربه‌های دیگران پیوند می‌زند. نتیجه می‌شود برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، می‌شود سمینارها و جلسات گروهی و درنهایت کتاب. جامعه‌ امریکای شمالی چهره‌هایی مانند او را فراوان دارد: چهره‌هایی که مشهور هستند و از زندگی حرف می‌زنند درحالی‌که تخصص خیلی خاصی هم ندارند: فقط حرف دلِ مردم را می‌زنند.

«وقتی غذا عشق می‌شود» کتابی است درباره زندگی روزمره، وزن و ارتباط موفق با همسر، همچنین یافتن دوست و ده‌ها مساله کوچک و بزرگ دیگر.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.