وقتی تلویزیون در ˝آمپاس˝ قرار نمی‌گیرد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

مجموعه تلویزیونی ˝دودکش˝ تازه ترین ساخته محمد حسین لطیفی است که شب های ماه مبارک رمضان روی آنتن سیما می رود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری هنر ایران، مجموعه تلویزیونی دودکش تازه ترین ساخته محمد حسین لطیفی از سزیال های مناسبتی ماه مبارک رمضان است که در این ایام هرشب روی آنتن سیما می رود. محمد حسین لطیفی بعد از مدتها دوری از رسانه ملی با مجموعه تلویزیونی دود کش به صدا و سیما برگشت و توانست مخاطبان را با خود همراه کند. لطیفی در این مدت غیبتش در تلویزیون، به سراغ شبکه نمایش خانگی رفت و سریال ساخت ایران را در شبکه نمایش خانگی تولید کرد.

لطیفی در مجموعه تلویزیونی دودکش به سراغ متنی از برزو نیک نژاد رفته است که قصه ای متفاوت و خارج از کلیشه های رایج در سریال های مناسبتی را روایت می کند. قصه ای که کمدی اش در موقعیت ها اتفاق می افتد و شوخی های کلامی توسط بازیگر نقش اصلی و تیکه کلام های او بخش دیگری از طنز و کمدی دودکش است.

بازی متفاوت هومن برق نورد و استفاده از زوج بازیگری تشکر و برق نورد که پیش از این در سریال ساختمان پزشکان و دزد و پلیس به ایفای نقش پرداخته بودند از نکات مثبت و عامل موفقیت مجموعه تلویزیونی دودکش است.

سیما تیر انداز و نگار عابدی از چهره های تئاتری می باشند که با حضورشان در قاب تلویزیون سبب شدند تیم بازیگری این مجموعه تلویزیونی موفق عمل کنند.

مجموعه تلویزیونی “دودکش”  تا پایان ماه مبارک رمضان هرشب از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

سریال دودکش دربارهٔ دو خانواده است که زندگی ساده ای دارند و یک قالیشویی را اداره می کنند، اما هر بار ماجراها و مسایلی برای آنها اتفاق می افتد که داستان این سریال ۲۶ قسمتی را تشکیل می دهد و بازیگرانی چون هومن برق نورد، بهنام تشکر، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، الناز حبیبی، جواد عزتی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی، رونیکا محمدی، شهین تسلیمی، نصرت میرعظیمی، سید رضا حسینی نوید خداشناس در آن ایفای نقش می کنند.

پایان پیام/

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.