وقتی تماشاگر به صحنه می‌آید

فروردین ۱۴۰۳

کارگردان نمایش ˝مکبث˝ گفت: نمایش تقریبا دیالوگی ندارد و بیشتر فرم و تصویرسازی است و با قابلیت استقبال از ۲۵ تماشاگر آنها نیز در حین اجرای نمایش مشارکت دارند.

ملودی آرام‌نیا دربارهٔ نمایش “مکبث” به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: نمایش “مکبث” را در بخش تجربه‌های نو سی و یکمین جشنواره تئاترفجر به صحنه بردیم و متأسفانه تنها نمایشی بود که در این بخش مورد داوری قرار نگرفت.

وی تصریح کرد: به هر تقدیر موفق شدیم تالار ایوان شمس را برای اجرای داشته باشیم که البته به سبب همزمانی اجرای نمایش گروه ما با “باغبان مرگ” آروند دشت آرای برای چند جلسه اجرای ما به تعویق افتاد.

دراماتورژ و کارگردان نمایش “مکبث” با اشاره به اجرای این اثر در پشت بام تالار شمس افزود: نمایش تقریبا دیالوگی ندارد و بیشتر فرم و تصویرسازی است و با قابلیت استقبال از ۲۵ تماشاگر آنها نیز در حین اجرای نمایش مشارکت دارند.

آرام نیا گفت: این نمایش دارای دو شخصیت “مکبث” و سه “لیدی مکبث است؛ در هر نوبت از نمایش، ۲۵ نفر تماشاگر می‌توانند به دیدن نمایش بیایند و بازیگران نمایش تماشاگران را وارد قصری می‌کنند و آنها از تمامی حواس خود استفاده خواهند کرد.

این کارگردان با اشاره به اینکه ساعت اجرای نمایش ۲۰:۰۳ هر شب است ادامه داد: البته ساعت و زمان اجرا چندین بار تغییر کرد و از شب قبل اجرا به شکل قطعی دنبال می‌شود.

بر اساس این خبر، عوامل نمایش “مکبث” به این شرح است: ملودی آرام‌نیا(کارگردان)، امیر امیری، مصطفی شب خوان، نسترن پی‌کانو، مینا کریمی‌جبلی، ریحانه بکایی،(بازیگران)، امیرحسین دوانی (طراح صحنه)، سوسن آرام‌نیا(طراح لباس)، علیرضا نوشادی (آهنگساز)، اشکان چگینی (پوستر و بورشور)، مهدی بوسلیک (دستیار کارگردان)، ملودی آرام‌نیا (بازنویس متن).

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.