وقتی “فرقه شیطان‌پرستی و حامیان‌اش” وسیلهٔ کاسبی می‌شود: این کارگردان مشهور تلویزیون می‌خواست ۱۴ میلیون بدهد، ۷۰۰ میلیون بگیرد

۰۱م آذر ،

سه شنبه, ۳۰ آبان ساعت ۱۸:۳۷ کافه سینما

این کارگردان مشهور پیشنهاد مبلغ ۱۴ میلیون تومان برای خرید کل اثر مستند را به این کارگردان جوان می دهد.کارگردان جوان که بیش از ۲ سال زمان صرف این مستند کرده راضی به این کار نمی شود ولی فرصت میخواهد که فکر کرده و نتیجه را به کارگردان مشهور اعلام کند.

یکی از کارگردانان سینما و تلویزیون کشور که سابقه طولانی در ایجاد جنجال و حمله به سینماگران و مسئولین دارد و تاکنون بارها با حمله و ایراد اتهامات سنگین سایر بازیگران و کارگردانان را مورد لطف ویژه خود قرار داده چندی پیش قصد فریب فردی را داشت که نتوانست موفق شود.

به گزارش خبرنگار عصر خبر، این کارگردان شهره کشور قصد فروش یک فیلم مستند دربارهٔ شیطان پرستی و حامیان این فرقه در ایران را به صدا و سیما داشت که درقبال این فیلم مستند بسیار قوی سعی داشت در توافق اولیه بیش از ۷۰۰ میلیون تومان پول دریافت کند که با هوشیاری مسئولین صدا و سیما ار قرار لغو شده و با کارگردان و تهیه کننده واقعی این فیلم قرارداد همکاری بسته شد.

ماجرا اینگونه است که، تهیه کننده و کارگردان اصلی این مستند قوی دربارهٔ منحرفین فرقه شیطان پرستی در ایران، توسط یک واسطه به کارگردان مشهور مرتبط می گردد و این کارگردان مشهور پیشنهاد مبلغ ۱۴ میلیون تومانی برای خرید کل اثر مستند، به این کارگردان جوان می دهد.

کارگردان جوان که بیش از ۲ سال زمان صرف این مستند کرده راضی به این کار نمی شود ولی فرصت میخواهد که فکر کرده و نتیجه را به کارگردان مشهور اعلام کند.

در این مدت نیز این کارگردان مشهور با رایزنی به دنیال دریافت حداقل ۷۰۰ میلیون تومان برای فروش مستند خود! به صدا و سیما است که با هوشیاری مسئولین وقت صدا و سیما، کارگردان اصلی این مستند کشف و در نهایت همکاری با این جوان مستند ساز برقرار می گردد.

Tags:

کافه سینما-آخرین خبرها و یادداشت های سینمای ایران و جهان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.