وقتی ولاسکو نگرانمان کرد

به گزارش خبرآنلاین؛ کنفرانس بعد از بازی ایران – ژاپن با حضور دو نفر برگزار شد؛ علیرضا نادی کاپیتان و ولاسکو، سرمربی تیم ملی. نادی که به عنوان کاپیتان ایران در این کنفرانس شرکت کرده بود، پس از صحبت در مورد بازی، از تمام شدن قرارداد ولاسکو صحبت کرد و گفت: «امیدوارم مسئولان ورزش ایران هر طور که شده ولاسکو را نگه دارند چون قرارداد او تمام شده.»

این جرقه‌ای بود در ذهن خبرنگاران که از خود ولاسکو بپرسند در ایران می‌ماند یا نه. نوبت که به ولاسکو رسید، او ابتدا در مورد مسابقه با ژاپن صحبت کرد اما اولین سوالی که از او پرسیده شد، در مورد تمدید قراردادش بود. ولاسکو هم بدون این‌که جواب مشخصی بدهد، همه چیز را به آینده موکول کرد: «دو ماه پیش که در ژاپن بودم، با داورزنی صحبت کردم که بعد از مسابقات انتخابی لیگ جهانی باید پیش خانواده‌ام بروم. باید بروم پیش دخترم و نوه‌هایم. یک سری از دوستانم هم در آرژانتین هستند که باید پیش آن‌ها هم بروم. بعد از این دوره استراحت، تصمیم‌گیری می‌کنم که در تیم ملی ایران بمانم یا نه.»

خبرنگاران از او پرسیدند: «پس ممکن است به کارتان در ایران ادامه بدهید؟» که او گفت: «هنوز هیچ چیز مشخص نیست. من باید شرایط فدراسیون ایران را هم بدانم. فعلا صبر کنید.»

حرف‌های ولاسکو این نگرانی را برای اهالی والیبال ایجاد کرد که او ممکن است از تیم ملی برود. بدون شک والیبال ایران با ولاسکو اوج گرفته و اگر او نبود، شاید حالا ایران هم جواز لیگ جهانی را نگرفته بود. قطعا تمدید قرارداد او یک موفقیت بزرگ برای والیبال ایران است تا درخشش خود را در لیگ جهانی هم ادامه بدهد.

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.