ولایتی:اعضای ائتلاف پیشرفت روز دوشنبه به دیدار آیت‌الله مهدوی‌کنی می‌روند

۰۵خردادماه،

Mona Hoobehfekr (14 of 30)-3.jpg

علی‌اکبر ولایتی با اعلام این خبر که اعضای ائتلاف پیشرفت روز دوشنبه به دیدار آیت‌الله مهدوی‌کنی می‌روند، گفت: هر نظری که جامعتین بدهد، به آن احترام کامل می‌گذاریم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی‌اکبر ولایتی در سخنرانی امشب خود در مسجد انصار الحسین (ع) با اشاره به این‌که ائتلاف پیشرفت همواره به دنبال جذب دیگر نیروهای اصولگرا، مخصوصا اعضای ائتلاف اکثریت اصولگرایان بود، خاطرنشان کرد: اکنون در بین کاندیداهای موجود، ۵ نفر اصولگرا می باشند که ما می‌توانیم از میان آنها به یک نفر برسیم.

این عضو ائتلاف پیشرفت همچنین گفت: حکمیت مهم است و این وظیفه به عهده جامعتین است و هر نظری که جامعتین بدهد، ما از آن حمایت می‌کنیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری همچنین در پاسخ به این سوال که نقش هاشمی در وقایع سال ۸۸ چگونه بود، گفت: جزییات این‌که چه کسی چه مقدار در سال ۸۸ دخالت کرده است، را من قبلا گفته‌ام. اکنون نیز می‌گویم وظیفه همه کسانی که در خط انقلاب بوده‌اند، این بود که وقتی رهبری موضعی گرفتند، به صورت شفاف از این موضع حمایت کنند. کسانی که این کار را نکردند، در خط رهبری نیستند.

وی در پاسخ به این سوال که نظر شما در مورد نامه‌نگاری‌های اخیر در مورد نظر شورای نگهبان چیست، گفت: رهبری از قبل تکلیف را مشخص کرده‌اند و گفته‌اند از کسی حمایت نمی‌کنند. رهبری گفته‌اند که در کار شورای نگهبان دخالت نمی‌کنند و کسانی که به رهبری نامه نوشته‌اند، مطالب رهبری را خوب درک نکرده‌اند.

وی در مورد برنامه اقتصادی خود نیز گفت: کشور نیازمند کار اقتصادی درازمدت است، ولی من به راه‌حل سه مرحله‌ای کوتاه‌مدت، میان مدت و بلندمدت معتقدم. دولت بعدی باید بدهی‌های بانکی را بپردازد. در راستای بهبود وضعیت اقتصادی از کشاورزی حمایت و از ویژگی‌های ترانزیتی کشور استفاده کند.

ادامه دارد…


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.