ولایتی: تحریم‌های آمریکا و اروپا علیه کشورمان بی‌اثر شده است/ عبدالله: سخنان رهبر انقلاب اطمینان قلبی ایجاد می‌کند

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: یمن، سوریه، عراق، لبنان، غزه و فلسطین نمونه‌های جدی و مشخصی هستند که با پیروزی همراه بوده است و ایران به عنوان قدرتی بزرگ و تأثیرگذار در منطقه نقش خود را ایفا کرده است.

به گزرش گروه سیاسی باشگاه خرنگاران، علی اکبر ولایتی  با رمضان عبدالله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیدار کرد.

ولایتی دیدار ضمن خوش‌آمدگویی به شرح وظایف و مسئولیت‌های خود در مرکز تحقیقات استراتژیک اشاره کرد.

وی با  اشاره به تحولات منطقه و جهان گفت: امروز شاهد تحولات بسیاری در جهان از جمله وضعیت روسیه، چین، پیمان شانگهای ، سوریه، عراق، یمن و تحولات جدی در اتحادیه اروپا از کشورهای عضو این اتحادیه هستیم.

ولایتی با تاکیر بر اینکه ایران در میان این بحران‌های جهانی و منطقه‌ای ثبات کامل و امنیت را داراست، خاطرنشان کرد: امروز شاهدیم که تحریم‌های آمریکا و اروپا علیه کشورمان بی‌اثر شده است و وقتی کشورها در گذشته علیه ایران در شورای امنیت موضع‌گیری می‌کردند، با تحولات ایجاد شده و قدرت جمهوری اسلامی ایران حاضر به ادامه روند گذشته نیستند و امروز ایران نشان داده است که کشوری اهل مذاکره و صلح و آرامش است.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در جهان اسلام و منطقه توطئه‌ها و دشمنی‌ها به نتیجه نرسیده و شکست خورده‌اند خاطرنشان کرد: یمن، سوریه، عراق، لبنان، غزه و فلسطین نمونه‌های جدی و مشخصی هستند که با پیروزی همراه بوده است و ایران به عنوان قدرتی بزرگ و تأثیرگذار در منطقه نقش خود را ایفا کرده است.

رمضان عبدالله نیز در این دیدار ضمن تشکر از فرصت به وجود آمده تصریح کرد: دیدار امروز با رهبر انقلاب برای ما بسیار مهم بود چرا که در زمینه اطمینان از سلامتی ایشان برای ما اطمینان قلبی به وجود آمد و خدا را شاکر هستیم.

وی ادامه داد: نوید پیروزی که ایشان دادند بسیار اهمیت داشت چرا که رهبر انقلاب فرمودند حتماً پیروزی نزدیک است و شیرینی این سخنان اطمینان قلبی ایجاد می‌کند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه ایران اشراف مناسب و کاملی از اوضاع کل منطقه دارد، خاطرنشان کرد: ما علاقه داریم که ارزیابی شما را از جریانات منطقه بدانیم.

وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم همه مظلومیت‌هایی که داشتیم پیروز شدیم و در مقابل نظام سلطه ایستادگی کردیم و ایران به عنوان یک قدرت بزرگ حمایت کرده است و عامل پیروزی بوده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.