ولایتی می تواند دوباره پیوند عمیق دولت و مرجعیت را برقرار کند

۲۰خردادماه،

به گزارش خبرنگار مهر آیت الله غروی در همایش حامیان ولایت که برای حمایت از علی اکبر ولایتی در مسجد امام حسن عسگری شهر قم ولایتی را کاندیدای اصلح نامید و گفت: نام و نام ولایتی سراسر الهام بخش است و یکی از افتخارات بزرگ ایشان مشاور مقام معظم رهبری می باشند.

وی با بیان این که جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ولایتی را به عنوان کاندیدای اصلح انتخاب کرده اند گفت: از همه علما و فضلا طلاب و همچنین مردمی که حمایت خود را از این انتخاب جامعه مدرسین اعلام کرده اند تشکر می کنیم.

عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به ویژگی های ولایتی به عنوان کاندیدای اصلح گفت: ولایتی علاوه بر تجربیات مختلف بسیار سیاسی در عرصه های مختلف بین المللی و داخلی و دانش بسیار ایشان در تاریخ تمدن اسلامی و آگاهی از تاریخ تشیع از یک متانت و اعتدالی برخوردار است که جایگاه ویژه ای نزد علما و مراجع دارند.

وی با بیان این که رئیس جمهور باید بتواند ارتباط دولت را با حوزه مرجعیت برقرار کند تصریح کرد: این خصوصیت در شخصیت معتدل ولایتی وجود دارد و ما به عنوان حوزویان امیدواریم با پیروزی ایشان در انتخابات ریاست جمهوری پیوند و رابطه عمیق دولت و مرجعیت برقرار شود.

آیت الله غروی با بیان این که حضور در مسائل سیاسی کلان جامعه یکی از مسائل مهم و حساس در جمهوری اسلامی خاطر نشان کرد: حضور مرجعیت در صحنه های مختلف در کنار مقام معظم رهبری می تواند منشا و برکات بسیار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شود.


خبرگزاری مــهر
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.