ولفنشتاین تازه تائید شد

۲۸اردیبهشت،

 

بازی تازه بتسدا که پیش از آن شایعاتی در مورد آن شنیده می‌شد Wolfenstein: The New Order نام دارد و توسط استودیو ماشین‌گیم ساخته می‌شود.
 
به گزارش گروه بازی‌های ویدئویی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، استودیو سوئدی ماشین‌گیم، از سال ۲۰۱۰ تا به امروز مشغول ساخت ولفنشتای: فرمان تازه بوده و رابطه تنگاتنگی با خالق این سری یعنی استودیو id Software داشته است. داستان بازی همچنان پیرامون مامور بلازکوویچ و عملیات وحشتناکیست که وی داخل مرزهای آلمان و یا دیگر نقاط عملیاتی جنگ جهانی دوم سپری می‌کنم. این بار نازی‌ها جنگ جهانی را پیروز شده‌اند و در حال تدارک ارتشی روباتیک می باشند تا غلبه کامل خود به دنیا را اثبات کنند اما مامور بلازکوویچ باید این فاجعه را متوقف کند.
 
از گیم‌پلی بازی تا به حال چیزی نمایش داده نشده اما طبق گفته سازندگان بازی، این عنوان قرار است سری ولفنشتاین را دوباره و از پایه معنا کند. استودیو ماشین گیم سال ۲۰۰۹ توسط تعدادی از اعضای استودیو Starbreeze تشکیل شد و بلافاصله در سال ۲۰۱۰ توسط زنیمکس مدیا، استودیو مادر بتسدا و زیرشاخه‌ها آن، خریداری شد و وظیفه ساخت ولفنشتاین تازه نیز به آن‌ها محول شد. Wolfenstein: The New Order اولین بازی این استودیو خواهد بود اما سازندگان بازی تجربه‌ی ساخت بازی موفق The Darkness و The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher's Bay را داشته‌اند.
 
بازی در دهه ۶۰ میلادی جریان دارد و توسط موتور id Tech 5 ساخته می‌شود. این عنوان انتهای سال ۲۰۲۴ میلادی برای کنسول‌های فعلی، رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل بعدی منتشر می‌شود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.