ونگر استاد شکستمی باشد – مورینیو

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

سرمربی پرتغالی چلسی واکنش تندی به سخنان آرسن ونگر داشت و سرمربی فرانسوی آرسنال را استاد شکست لقب داد. او گفت اگر جای ونگر بود لندن را ترک می‌کرد و حتی لحظه‌ای به بازگشت به آن فکر نمی‌کرد.

سه تیم چلسی، منچسترسیتی و آرسنال رقابت تنگاتنگی برای کسب عنوان قهرمانی در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگیس دارند. رقابت نفس‌گیر این سه تیم باعث شده است تا مربیان آنها گاهی اوقات وارد جنگ لفظی شوند که نکته جالب در این میان محوریت ژوزه مورینیو در این درگیری‌های لفظی است که با توجه به سابقه و شخصیت آقای خاص اصلا چنین حرکت‌هایی از او بعید نیست.

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال در نشستی خبری هر سه تیم چلسی، آرسنال و منچسترسیتی را از شانس‌های اصلی قهرمانی در این فصل دانست. او درباره سخنان مورینیو که تیمش را از شانس‌های قهرمانی نمی‌داند، گفت: مورینیو از شکست می‌ترسد. به همین خاطر است که چنین سخنانی را بر زبان می‌آورد.

این سخنان ونگر با واکنش تند ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی چلسی همراه شد. مورینیو که استاد جنگ‌های روانی و سخنان جنجالی است خیلی سریع پاسخ ونگر را داد. او در نشستی خبری گفت: ونگر استاد شکست است نه من. ونگر هشت سال است که هیچ جامی را به دست نیاورده است. او حتی یک مدال فلزی را هم کسب نکرده است. اگر من جای او بودم لندن را ترک می‌کردم و حتی یک لحظه هم به آنجا برنمی‌گشتم. سخنان ونگر کاملا بی‌ربط بود چرا که من زیاد شکست نخورده‌ام. شایدم حق با ونگر باشد! (باتمسخر) در حقیقت این ونگر است که متخصص شکست است. اگر من هشت سال در چلسی بدون جام بمانم شک نکنید لحظه‌ای در ترک لندن درنگ نخواهم کرد.

مورینیو درباره دیدار حساس تیمش برابر منچسترسیتی در یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس که قرار است امروز شنبه در ورزشگاه الاتحاد برگزار شود، گفت: خوشبختانه الان چلسی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و عملکرد بازیکنان به شرایط مطلوب رسیده است به همین خاطر بازی خوبی را پیش‌بینی می‌کنم و انتظار دارم که تیمم در این دیدار به پیروزی برسد. تنها برای پیروزی به خانه حریف می‌رویم. قصد داریم که با پیروزی در این دیدار صعود خود را به دور بعد مسجل کنیم نمی‌خواهیم بازی به تساوی کشیده شد تا دوباره در استمفوردبریج به مصاف سیتی برویم. می‌خواهیم در الاتحاد کار را تمام کنیم و به پیروزی برسیم.

او افزود: بدون شک بازیکنان منچسترسیتی انگیزه بالایی برای این دیدار دارند و با تفکرات جدیدی پای به این دیدار خواهند گذاشت. ما دو هفته قبل در لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتیم. در آن دیدار چلسی موفق شد به پیروزی برسد اما دیدار شنبه متفاوت با آن دیدار خواهد بود. باید اعتراف کنم که سیتی در آن دیدار نمایش خوبی داشت و چند بار بر روی دروازه ما خطر ایجاد کرد اما پتر چک واکنش های مناسبی داشت و سهم بسزایی در پیروزی ما در این دیدار داشت.

هر دو تیم چلسی و منچستر سیتی که در فصل جاری لیگ برتر انگلیس چهره‌های جدیدی را بر روی نیمکت خود می‌بینند از شانس‌های اصلی قهرمانی هستند. در جدول رده‌بندی چلسی با ۵۷ امتیاز صدرنشین است. آرسنال با ۵۶ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد. منچسترسیتی هم با ۵۴ و یک بازی کمتر در جایگاه سوم است.

 

منبع : ایسنا


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.