ونگر: تحلیل ها احساسی شده است

 توپچی ها در آخرین روزهای بازار نقل و انتقالات تابستانی نتوانستند خریدهای قابل توجهی انجام دهند و به همین دلیل، بسیاری معتقدند این تیم در پایان فصل در بین چهار تیم بالای جدول جای نخواهد گرفت.
اما ونگر معتقد است سوم شدن تیمش در رقابت های فصل گذشته نشان داد که پیش بینی ها در مورد این تیم چندان درست نیست.

 او در گفتگو با خبرنگاران گفت:” نمی توانید از ما انتظار زیادی داشته باشید اما ما این پتانسیل را داریم که همه را شگفت زده کنیم.

اگر به پیش بینی های سال گذشته نگاه کنید، می بینید که پیش بینی کرده بودند که ما در رتبه دهم یا پانزدهم قرار می گیریم. اما ما سوم شدیم.”

رسانه های جمعی مانند توئیتر، رادیو و اینترنت واکنش های لحظه ای نشان می دهند. این مسئله چیزهای زیادی در مورد احساسات جامعه مدرن نشان می دهد.

ما از یک جامعه متفکر به یک جامعه احساسی تبدیل شده ایم. فکر می کنم پیش از اینکه چیزی بگوئیم، بهتر است فکر کنیم. در این صورت صحبت کردن راحت تر می شود.”

آرسنال فردا در سومین هفته از رقابت های این فصل لیگ برتر در خانه لیورپول به میدان می رود و سرمربی فرانسوی معتقد است برندان راجرز نیز تحت فشارهای مشابهی قرار دارد.

” از لیورپول هم انتظارات زیادی وجود دارد. فکر می کنم لیورپول تیم خوبی است. با توجه به بازی هایی که تاکنون از رقابت های این فصل دیده ام، نام بردن از یک تیم به عنوان مدعی اصلی دشوار است.

لیورپول مطمئنا می تواند برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم بجنگد اما ما با چلسی، منچسترسیتی و منچستریونایتد نیز در رقابت هستیم.”


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.