ونگر: هنوز سومی‌مان تضمین شده نیست

۲۵فروردین۱۳،

آرسنال درهفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس با نتیجه سه بر یک از سد نورویچ سیتی گذشت و موقتا با یک بازی بیشتر در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا ، آرسن ونگر، سرمربی توپچی ها تیمش را شایسته پیروزی در این دیدار دانست و گفت: درست است که ما در این دیدار عقب افتادیم اما شایسته پیروزی بودیم و منطقی نبود که با شکست زمین بازی را ترک کنیم. فرصت های زیادی را بر روی دروازه حریف از دست دادیم. می دانستیم که نورویچ تیم قوی و خوبی است و می تواند ما را در این دیدار اذیت کند. برای پیروزی برابر این تیم باید آرامش و تمرکز خود را تا پایان بازی حفظ می کردیم که خوشبختانه اینگونه شد و بازی را در دقایق پایانی به سود خود تغییر دادیم.

او افزود: نباید عملکرد خوب بازیکنان نورویچ سیتی را نادیده گرفت. آنها بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و به خوبی دفاع کردند. آرسنال عملکرد خوبی در این داشت و بارها بر روی دروازه حریف موقعیت خلق کرد. با آرامش و انعطاف پذیری خوبی بازی کردیم و در نهایت پیروز شدیم.

ونگر از بازیکنان تیمش خواست همچنان به روند پیروزی های خود ادامه دهند تا در پایان فصل در جایگاه سوم قرار گیرند: «هنوز هیچ چیز مشخص نیست.قرار گرفتن ما درجایگاه سوم تضمین شده نیست. باید به پیروزهای خود ادامه دهیم. سه شنبه بازی حساسی پیش رو داریم و می خواهیم در آن پیروز شویم»

ونگر در ادامه سخنان خود به ستایش از لوکاس پودولسکی زنده گل سوم تیمش پرداخت و گفت: به لوکاس نگاه کنید که از زمان پیوستنش به ما چه عملکردی داشته است. او بازیهای زیبایی را به نمایش گذاشته است و عملکرد خوبی داشته است، اما به محض اینکه یکی دو بازی در ترکیب اصلی قرار نمی گیرد رسانه ها از جدایی او خبر می دهند. او در آرسنال باقی خواهد ماند.

آرسنال با این پیروزی ۵۹ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به چلسی موقتا در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.