ویلانووا: بارسلونا به تغییرات زیادی نیاز ندارد

۱۵اردیبهشت،

تیتو وویلانووا پیش از دیدار امشب بارسلونا مقابل رئال بتیس در هفته سی‌و چهارم لالیگا اظهار داشت: این بازی یک فینال نیست اما اهمیت فراوانی دارد. اگر برنده شویم، در موقعیت خوبی قرار می‌گیریم و سپس می‌توانیم ۴ بازی آخر خود را با خیال راحت‌تری برگزار کنیم. هرچه زودتر، بهتر.

به گزارش فارس، وی در خصوص رهایی مسی و بوسکتس از مصدومیت گفت: همه ما می‌دانیم که وقتی به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌رسید، هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. همچنین درست است که ما خیلی از این اتفاقات ناراحت هستیم. با وجود بازیکنانی که در اختیار نداشتیم، در این مسابقات به میدان رفتیم اکنون چند هفته در لالیگا در پیش داریم و باید قهرمانی را به دست آوریم. هنوز بخش زیبایی از فصل باقی مانده است که می‌توانیم قهرمان شویم. قهرمانی در لیگ مهم‌ترین هدف ما است.

سرمربی بارسلونا در خصوص مصدومیت‌های تیمش افزود: سال قبل نیمه دوم فصل برای ما بسیار گران تمام شد. یک چیز از کنترل شما خارج است و آن هم مصدومیت‌ها است. باید ببینیم چگونه به این مرحله از لیگ قهرمانان اروپا رسیدیم. بازیکنان زیادی داشتیم که مشکل داشتند و در این مرحله خیلی به سود بایرن‌مونیخ بود.

ویلانووا در خصوص اظهارات پیکه خاطرنشان کرد: این تیم به تغییرات زیادی نیاز ندارد. تیم رویایی در چنین روزی قهرمان لیگ ‌شد، به فینال لیگ قهرمانان راه یافت و مقابل میلان به راحتی شکست خورد. بنابراین آنها تغییرات زیادی اعمال کردند و همه چیز به بدترین شکل به پایان رسید. ما در اینجا پایه‌ای بسیار منسجم و بازیکنان جوانی داریم. کاری که می‌خواهیم انجام دهیم، قدرتمندکردن آن است. بازیکنی که این اظهارات را مطرح کرده، تصورش را نمی‌کرد که ممکن است خودش هم یکی از این تغییرات باشد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.