وینگادا: برای ساپورت کی‌روش آمده‌ام

۰۶خردادماه،

نلو وینگادا اظهار داشت: من روز چهارشنبه ساعت ۱۱ صبح به دبی می‌آیم تا با توجه به شرایط حساس تیم‌ ملی ایران به کی‌روش کمک کنم و او را در ادامه راه ساپورت کنم.

به گزارش فارس ، وی افزود: مطمئن باشید هرچیزی که به ذهنم برسد را به کی‌روش خواهم گفت تا او بتواند بهترین استفاده را از این موضوع داشته باشد، من دوست دارم کی‌روش حتماً موفق باشد.

وی در پاسخ به سوالی که آیا تیم ملی ایران می‌تواند به جام ‌جهانی صعود کند یا خیر، گفت: من مدتی در فوتبال ایران کار کرده‌ام و سعی می‌کنم حضورم به تیم ‌ملی ایران کمک کند، من با کی‌روش دوستی زیادی دارم و از دوستان نزدیک او هستم، باید الان به دوستم کمک کنم که موفق شود.

وی افزود: هر تیمی که بخواهد به جام‌ جهانی برود کارش سخت است، من باز هم می‌گویم در این شرایط قراردادی و تعهدی با ایران ندارم ولی به عنوان کسی که در ایران مربی‌گری کردم، تیم ملی شما این شانس را دارد که بتواند به جام جهانی صعود کند، این پتانسیل را دارد، من فقط به خاطر دوستی با کی‌روش می‌خواهم کمک کنم، همین و بس، نه مسئله دیگری، ان‌شاءا… بقیه صحبت‌هایم را پس از رسیدن به دبی و دیدن کی‌روش و بچه‌های تیم ملی انجام خواهم داد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.