ویسی دیواری کوتاه‌تر از من پیدا نکرد/ شکایت از سرمربی پیکان

محسن رمضان‌بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص صحبت‌های عبدالله ویسی و متهم کردن سرپرست باشگاه صبا، تصریح کرد: ایشان مثل تمامی مربیان و بازیکنان صبا یک چک داشت که برای سه ماه پیش بود. طبیعتا کسی که چک را صادر می‌کند باید جوابگو باشد اما از آنجایی که رئیس هیات مدیره باشگاه خارج از کشور بود پاس شدن این چک‌ها به تعویق افتاد.

وی در ادامه افزود: زمانی که یک چک پاس نمی‌شود، دارنده چک یا آن را برگشت می‌زند و یا بازهم صبر می‌کند؛ دیگر مطرح کردن چنین مباحثی در رسانه‌ها بی معنی است.

وی افزود: ویسی ابتدا استاندار قم را در مصاحبه‌اش خطاب قرار داده بود. من پرینت مصاحبه اول او را دارم اما بعد از دقایقی و از آنجا که او فکر می‌کرد این صحبت‌ها تبعاتی دارد، دیواری کوتاه‌تر ازمن پیدا نکرد. نمی‌دانم چطور و روی چه حسابی او مرا خطاب قرار داد و سر و کله من در صحبت‌های ویسی پیدا شد!

رمضان‌بیگی با اشاره به اینکه خاطرات خوبی با ویسی دارد، یادآور شد: در دورانی که با ویسی کار می‌کردم، خودش اذعان داشت که رابطه ما فراتر از رابطه یک مدیر و مربی بود. ما نان و نمک هم را خورده بودیم و من به احترام همین نان و نمک علیه او حرفی نمی‌زنم. ما فقط شکایتی تنظیم کرده‌ایم تا ویسی حرف‌هایش را در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بزند.

وی درباره اینکه ویسی گفته بود “در صورتی که چک‌هایم تا دو روز دیگر پاس نشود علیه سرپرست باشگاه افشاگری می‌کنم”، تصریح کرد: حالا این دو روز تمام شده ولی چک‌های ما هنوز هم پاس نشده است. ویسی می‌تواند هرچیزی که بخواهد بگوید!

سرپرست باشگاه صبای قم همچنین به رابطه خوبش با برادر ویسی اشاره کرد و گفت: برادر ویسی مثل برادر خودم است. او پس از مصاحبه ویسی با من تماس گرفت و قسم خورد که منظورش من نبوده‌ام. با این حال ویسی صراحتا در مصاحبه‌اش از عنوان سرپرست باشگاه یاد کرده است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.