وین رونی : تشنه انتقام هستیم

۲۵م آذر ،

اخبار لیگ برتر انگلیس : وین رونی : من انتقامم را در این بازی از آن ها خواهم گرفت.

به گزارش فوتبال آنلاین این هفته وین رونی به همراه تیمش منچستریونایتد به مصاف تیمی می رود که به نقل از ی خودش بیشتر از همه دوست دارد شکستش بدهد.

این مهاجم میانی تیم منچستر یونایتد همیشه دوست دارد در لیست نفرات تیمش مقابل تیم های لیورپول ، اورتون ، چلسی و منچستر سیتی حضور داشته باشد اما این بار علاقه ی شدیدی دارد تا در مقابل شاگردان مارتین اونیل قرار بگیرد و انتقام خود را از تیم ساندرلند بگیرد.

فصل قبل تکلیف قهرمانی لیگ برتر انگلیس به بازی آخر کشیده شد و منچستر یونایتد باید بازی مقابل ساندرلند را می برد تا قهرمان شود.

چنین اتفاقی نیفتاد و منچستر سیتی قهرمان شد و عکس العمل هواداران ساندرلند هیچ وقت از ذهن بازیکنان منچستر یونایتد پاک نخواهد شد.

رونی گفت : واقعا بازی کردن در این بازی برایم مهم است. وقتی لیست نفرات اعلام می شود،فقط برای بودن در ۳ بازی مشتاق هستم سیتی ، لیورپول ، اورتون.اما این بار من فقط لیست نفرات مقابل ساندرند را با هیجان چک کردم و شدیدا دوست دارم این تیم را شکست بدهیم.

شب قبل لیست نفرات اعلام شد و سرالکس فرگوسن نام رونی را در لیست بازیکنانش مقابل ساندرلند جای داد.

رونی گفت : وقتی سوت پایان بازی فصل قبل مقابل ساندرلند به صدا درآمد ما هیچ کدام از نتیجه ی بازی منچستر سیتی خبر نداشتیم .

آن زمان بود که خوشحالی هواداران ساندرلند را دیدیم و من واقعا ناراحت شدم زیرا می دانستم آن ها بعد از گذراندن یک فصل نه چندان خوب حالا از قهرمان نشدن ما خوشحال می باشند.این اتفاق برای من و بسیاری از هم تیمی هایم غیر قابل فراموش کردن است.

فرگوسن نیز در این باره گفت : کاری که هواداران ساندرلند کردند واقعا ناراحت کننده بود.در آن زمان به بازیکن هایی که ما به آن ها دادیم فکر می کردم .بازیکنانی که تماما سبب پیشرفت این تیم شدند.کسانی مثل جانی ایوانز و دنی سیمسون.اما در نهایت باید بگویم من مشکل شخصی با هواداران این تیم ندارم و بازی را به اندازه ی بازی مقابل رقیبان دیگرمان مهم نمی بینم. ما می خواهیم این بازی را ببریم و امتیازش را بگیریم.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.