ویژگی‌های یک استاد بسیجی

۰۴ تیرماه ۱۳،

مسوول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد لرستان مقابله با شیطان پرستی و جریانات انحرافی را از وظایف یک استاد بسیجی برشمرد و گفت: متاسفانه امروز رسانه ملی بعضی فیلم‌ها را پخش می‌کند که اقتدار شیطان را نشان می‌دهند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، حجت‎الاسلام‌والمسلمین موسوی‎زاده در مراسم گرامیداشت سالروز شهید چمران و روز بسیج اساتید که با حضور اساتید بسیجی دانشگاه‎های استان برگزار شد، از شهید چمران به عنوان الگویی ارزشمند برای اساتید بسیجی یاد کرد و افزود: عرفان در کلام و علم در آثار شهید چمران متبلور است.

وی با اشاره به اینکه شهید چمران به این سبب در علم‎اندوزی تلاش می‎کرد که به سنگدلانی که علم خود را بهانه‎ای برای فخرفروشی قرار داده‎اند ثابت کند که خاک پای او هم نیستند، گفت: شهید چمران به نقل از خودش تمام امکاناتی را که در آمریکا برای تحصیل و تدریس در بهترین دانشگاه‎ها و مراکز علمی برای او فراهم شده بود را رد و با گذراندن دوره‎های کماندویی در مصر به یاری مظلومان لبنان شتافت.

موسوی‎زاده ادامه داد: یک استاد بسیجی باید مانند شهید چمران فدایی دین، دارای ایمان، روحیه ایثار و از خودگذشتگی و در گسترش فرهنگ دینی کوشا بوده و اهل ایستادگی و مقاومت باشد، از امیال دنیوی دوری کند، با منطق و استدلال حرف بزند و غمخوار برای رفع انحرافات در جامعه باشد.

انتهای پیام


ISNA News Feed
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.