و هم اینک کپی سریال توسط چینی ها !

یکی از شخصیت‌های سریال «آپارتمان» مانند شخصیت «راث» در سریال «دوستان» استاد دانشگاه و شخصیت دیگری مثل «جوئی» مجری یک برنامه‌ی رادیویی است. در روزهای اخیر شباهت‌های زیاد یک سریال چینی به سریال آمریکایی «دوستان» خبرساز شده است.

به گزارش ایسنا، در روزهای گذشته شباهت‌های زیاد بین سریال چینی «آپارتمان» و سریال آمریکایی «دوستان» در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به شدت خبرساز شده؛ تا آنجا که برخی، چینی‌ها را به کپی‌کاری متهم کرده‌اند.

به گزارش تایمز، درحال حاضر سومین فصل سریال چینی آپارتمان در چندین شبکه تلویزیونی چین در حال پخش است. این سریال داستان چند جوان را که در یک مجتمع مسکونی در شانگهای زندگی می‌کنند و حوادث زیادی در زندگی آنها رخ می‌دهد را روایت می‌کند.

یکی از شخصیت‌های سریال «آپارتمان» مانند شخصیت «راث» در سریال «دوستان» استاد دانشگاه و شخصیت دیگری مثل «جوئی» مجری یک برنامه‌ی رادیویی است.

پخش سریال «آپارتمان» از سال ۲۰۰۹ آغاز شد، اما در ماه‌های اخیر آمار بینندگان آن به دلیل پخش از چند شبکه تلویزیونی کابلی به شدت بالا رفته است و همین امر موجب شهرت این سریال و انتشار خبرهایی درباره‌ی کپی‌برداری این سریال از سریال موفق «دوستان» را موجب شده است.

در این میان تهیه‌کنندگان «آپارتمان» اتهام کپی‌برداری را رد کرده و تا به حال تهیه‌کنندگان آمریکایی نیز اقدامی در مورد شکایت از کمپانی سازنده آپارتمان برای اخذ غرامت نکرده‌اند.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۱۰۰ نفر   |   تاریخ انتشار: جمعه ۲۰ مرداد
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , سریال, سریال آپارنمان, شباهت بین سریال چینی و آمریکایی, کپی, کپی سریال, کپی سریال آمریکایی


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.