یاوری: در پایان لیگ بین شش تیم اول هستیم

۲۳م دیماه ،

سرمربی باشگاه فجر سپاسی شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، دربارهٔ دیدار برابر داماش در جام حذفی، اظهار کرد: بازی پر فشاری بود و فشار به بازیکنان تیم فجر وارد شد. این فشار بیشتر ناشی از بازی تیم ما در مقابل نفت بود. در هر حال بازیکنان داماش برای پنالتی آمده بودند و البته تجربه بیشتری نسبت به بازیکنان ما داشتند و در نهایت به هدف‌شان رسیدند.

وی در ادامه با ستایش از بازیکنان تیم فجر، گفت: بازیکنان تیم ما تلاش خود را کردند و کارهای تاکتیکی و خواسته‌های ما را اجرا کردند و تجربه‌ای که به دست آوردند قطعا در ادامه لیگ به کار تیم ما خواهد آمد.

یاوری در ادامه با اشاره به ضربات پنالتی، گفت: بارها در تمرینات، تمرین پنالتی را انجام داده بودیم، ولی زمانی که یک بچه ۱۷ ساله در مقابل تماشاگران می‌خواهد پنالتی بزند مطمئنا فشار زیادی بر روی او وارد می‌شود.

وی با اشاره به فرشید اسماعیلی، بازیکن فجر سپاسی شیراز که ضربه پنالتی خود را به صورت چیپ زده بود، گفت: من بعد از بازی به وی تبریک گفتم و اعتماد به نفس او را مورد ستایش قرار دادم و این دستاورد بزرگی برای بازیکنان ما و خود من محسوب می‌شود و من از بازیکنانم به هیچ وجه گله‌مند نیستم.

سرمربی فجرسپاسی در ادامه با اشاره به بازی این هفته‌ این تیم در مقابل ملوان گفت: این بازی بسیار برای فجر مهم است و می‌تواند چند هفته‌ عقب ماندگی ما در نیم فصل دوم را تا حدی جبران کند.

وی با اشاره به نامساعد بودن زمین چمن ورزشگاه دستغیب گفت: این ورزشگاه به سبب نامساعد بودن زمین برای مسابقه مناسب نبوده و سبب مصدومیت هفت الی هشت نفر از بازیکنان تیم فجر در نیم فصل شده است.

یاوری در پایان ابراز امیدواری کرد: تیم فجر بتواند در پایان فصل بین شش رتبه اول لیگ قرار گیرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.