یاوری: در کار ژوزه و کی‌روش دخالت نمی‌کنم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

    محمود یاوری در مورد تعطیلات زیاد لیگ برتر، اظهار داشت: این داستان دیگر قدیمی شده و بهتر است در مورد مسائل جدید صحبت کنیم و آنچه البته به جایی نرسد فریاد است.

وی در مورد درگیری رسانه‌ای کارلوس کی‌روش و مانوئل ژوزه در فوتبال ایران، گفت: هر دوی آنها مربیان بزرگ خارجی می باشند و ما مربیان ایرانی باید از این مربیان خارجی الگو بگیریم، این الگو پذیری فقط در مسایل فنی و تاکتیکی نیست بلکه مسایل فرهنگی و اخلاقی هم شامل آن می‌شود. به این مسئله کاری ندارم که کدام مربی در این بین مقصر است و در حدی هم نیستم که بخواهم در مورد این دو مربی اظهار نظر کنم. شاید هم رسانه‌ها بخاطر بی‌خبری بیش از حد بر این مسئله تمرکز کرده‌اند اما در هر صورت این کار درستی نیست ولی نباید در کار بزرگان دخالت کرد.

به گزارش تفسیری فارس، وی در مورد اینکه تقصیر رسانه‌ها چیست وقتی کی‌روش بیانیه‌ می‌دهد و ظاهرا مربیان ایرانی الگوی کی‌روش شده‌اند، عنوان کرد: این مسایل کار درستی نیست. مربیان ایرانی از نظر فرهنگی و اصالت می‌توانند الگو باشند. اگر فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا روز هشتم آبان را روز مربی نامگذاری کردند بخشی از آن بخاطر مربیان ایرانی است. آنها به مربیان ایرانی توجه دارند.

وی ادامه داد: وحید هاشمیان بعد از اینکه از دنیای بازیگری خداحافظی کرد به یک تیم دسته پنجم آلمانی رفت تا مربیگری را آغاز کند. او اصالتا و به طور ژنتیکی مربی است و برای آغاز مربیگری به سراغ تیمی در دسته پنجم آلمان رفت اما در ایران برخی تا از دنیای بازیگری خداحافظی می‌کنند می‌خواهند در بهترین تیم‌های ایران مربیگری نمایند و حتی برخی به کمتر از استقلال و پرسپولیس رضایت نمی‌دهند و می‌خواهند مربیگری خود را با این تیم‌ها آغاز نمایند. باید از هاشیمان به دلیل رفتاری که در پیش گرفت تقدیر کنم.

یاوری در مورد وضعیت تیم فجرسپاسی گفت: تمرینات خود را از امروز دوشنبه آغاز می‌کنیم و دو بازی دوستانه با استقلال و گهر خواهیم داشت. باید از قلعه‌نویی و مایلی‌کهن بخاطر اینکه حاضر شدند با ما بازی نمایند تشکر کنم.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.