یاوری: رویانیان وعده‌هایش را فراموش کرده

۲۳م دیماه ،

محمود یاوری عصر شنبه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و ملوان بندر انزلی در پاسخ به سئوالی در خصوص تعهدات تیم پرسپولیس در مقابل فجر شهید سپاسی شیراز افزود: رویانیان صحبت های زیادی کرده که امروز هیچ کدام از آنها را به یاد نمی آورد که البته این موضوع هم یک بحث طبیعی است.

وی ادامه داد: دادن قول های متفاوت تنها برای جذب بازیکن ما بود و اینکه امروز صحبت های خودشان را فراموش کنند یک بحث کاملا طبیعی است.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در پاسخ به سئوال دیگری در خصوص نشست های خبری پیش از مسابقه نیز یادآور شد: بود و نبود این گونه نشست ها هیچ گونه تفاوتی ندارد و تنها وقت مربیان و بازیکنان را می گیرد.

یاوری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه تیم فجر شهید سپاسی شیراز از این هفته حرکت رو به رشد خود را آغاز خواهد کرد افزو د: به خاطر تعطیلات فراوان و یک سری از فعل و انفعالات دیگر حرکت رو به رشد و مناسب تیم ما با مشکلاتی مواجه شد که خوشبختانه در حال برطرف کردن آنها هستیم و از این هفته وضعیت مناسبی را خواهیم داشتم.

وی با اشاره به جذب بازیکنان جدید در این تیم گفت: در هفته جاری سه بازیکن خارجی اهل کشورهای کرواسی ، صربستان و آفریقا در تمرینات تیم ما شرکت می کنند که از میان آنها یک نفر انتخاب خواهد شد.

از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز و ملوان بندر انزلی ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه فردا بعدازظهر در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب به مصاف هم خواهند رفت.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.