یاوری: فجر قهرمان است

۱۰م اسفند ،

 به گزارش خبرگزاری فارس از بندر‌عباس، محمود یاوری پس از پیروزی ۶ بر صفر مقابل آلومینیوم هرمزگان در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی ارائه دادیم و بازیکنان جوان ما با شهامت و جراتشان بازی کردند و توانستیم یک پیروزی خوب به دست آوریم که آن را به سرهنگ جعفری هدیه کردیم.

وی ادامه داد: شرایط خوبی داریم و در روزهای آینده نیز بهتر خواهیم شد. در بازی‌های قبل هم خوب بازی می‌کردیم و امروز بازیکنان ما اشتهای زیادی برای گلزنی داشتند.

سرمربی فجر در مورد اینکه انتظار برد با ۶ گل را داشتید گفت: انتظار ۶ گل را نداشتیم اما توقع داشتیم که حتما پیروز شویم حالا با اختلاف ۲_۳ گل.

یاوری در مورد اینکه امروز هم برخی از بازیکنان فجر موقعیت‌های گلزنی را از دست دادند گفت: هندبال و بسکتبال نیست هر بازی شرایط خودش را دارد فکر می‌کنم ما در نیمه اول می‌توانستیم همین ۶ گل را بزنیم با این حال بازی خوبی انجام دادیم. تیم ما ماندش در لیگ حتمی شده است و این در مقایسه با هزینه‌هایی که تیم‌های دیگر انجام داده‌اند یعنی اینکه ما قهرمانیم.

سرمربی فجر در مورد داوری مسابقه گفت: این سوال را هفته پیش هم نپرسیدید این هفته هم نپرسید!

وی در مورد اینکه نظری امروز هم چند موقعیت گلزنی از دست داد گفت: شرایط فرق می‌کند اما فکر می‌کنم کمی از مصدومیتش در قبل هنوز در بدنش مانده است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.