یک بازیگر: کاش به جای بازیگر، رفتگر می شدم

۸فروردین ۱۳،

هما خاکپاش بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص علل کم کاری پیشکسوتان گفت: متاسفانه در حال حاضر هنرمندان پیشکسوت در ایران مظلوم واقع شده اند و شاهد کم کاری و بیکاری بسیاری از آن ها در چند سال اخیر هستیم. برای مثال خود من بعد از مدت ها بیکاری هنوز هم موفق به دریافت دستمزد خود از تهیه کننده ای که یک سال پیش برای او کار کرده ام نشده ام.
وی افزود: هزینه بالای زندگی، اجاره خانه سنگین و وجود دو پسر دانشجو برای من سبب شده که هم اکنون به دنبال کار جدیدی دریک آرایشگاه بگردم.
خاکپاش بیان کرد: گاهی اوقات فکر می‌کنم کاش به جای بازیگر شدن رفتگر کشور می شدم زیرا در این صورت حقوق بازنشستگی داشتم اما هم اکنون با وجود ۲۵ سال سابقه کار در تلویزیون و سینمای ایران قادر به تامین هزینه های زندگی خود نیستم.
این بازیگر بیان کرد: بسیاری از کارگردانان با دعوت از نابازیگران و اخذ وجه نقد از آن ها برای بازیگری اجازه کار به اشخاص حرفه ای و پیشکسوت را نمی دهند و برای مثال چندی پیش کاری با دستمزدی که ۱۵ سال پیش دریافت می‌کردم به من پیشنهاد شد که از قبول آن خودداری کردم و کارگردان همین پروژه به دعوت از اشخاص آماتور و غیر حرفه ای پرداخت.
وی عنوان کرد: با توجه به تورم موجود اوضاع این قراردادها و تعداد اندک پروژه ها بسیاری از پیشکسوتان از قبول پیشنهاد کار خودداری می کنند.
گفتنی است هما خاکپاش چندی پیش مورد حمله سارقان موتور سوار قرار گرفت و در پی این اتفاق این بازیگر دچار آسیب جسمی شد./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.