یلدای میرباقری نیمه صفر در سیما

۰۹م آذر ،

مجموعه تلویزیونی یلدا اثر مشترک سید داوود و سید حسن میرباقری در حال آماده سازی برای پخش از تلویزیون است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی رسانه ملی؛ قرار بود مجموعه “یلدا” در نیمه اول محرم از شبکه یک پخش شود، اما سازندگان سریال نتوانستند تولید آن را به پایان برسانند و در نهایت پخش این سریال به نیمه دوم ماه صفر موکول شد. البته در این فاصله شبکه پخش کننده سریال نیز تغییر کرد و شبکه سه نیز کاندیدای پخش این سریال شد و در نهایت هنوز مشخص نیست که “یلدا” سهم شبکه یک می‌شود یا شبکه سه.
در حال حاضر نیز سازندگان سریال برای رساندن سریال به نیمه دوم ماه صفر کار را با دو گروه کارگردانی پیش می‌برند و سیدحسن میرباقری کارگردان گروه اول و سیدداوود میرباقری کارگردان گروه دوم کار است.
در خلاصه داستان “یلدا” آمده است: “حاج محمدعلی زاهدی” مشهور به “ممدلی” که سالهاست، سنت تعزیه‌خوانی را در شهرستان بسطام حفظ کرده است با نزدیک شدن زمان مرگش احساس می‌کند که خطا یا گناهی در قبل سبب تنهایی و آشفتگی امروز او و دور افتادن فرزندانش از اصالت‌هاست . وی به جستجو در قبل‌اش می پردازد.
گفتنی است؛ محمدرضا شریفی‌نیا، فریبا کوثری، الهام پاوه‌نژاد، حمیدرضا آذرنگ، کاظم هژیرآزاد، سیدمهرداد ضیائی، سیدحامد میرباقری، بیژن افشار، ساغر عزیزی، اکبر سلطان‌علی، حمید عطایی از جمله بازیگران این مجموعه می باشند.
لازم به ذکر است؛ از دیگر عوامل این مجموعه نویسندگان فیلمنامه: الهه میرباقری، آزاده محسنی، بازنویسی فیلمنامه و مشاور کارگردان: سیدداوود میرباقری را می‌توان نام برد./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.