یواخیم لو: درهای یک چهارم نهایی به روی‌مان باز شدم

خبرگزاری آریا- سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان معتقد است تیمش با غلبه بر هلند گام محکمی برای صعود به دور یک چهارم نهایی یورو ۲۰۱۲ برداشت.
به گزارش خبرگزاری آریا، به نقل از اشپورت بیلد، یواخیم لو پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش در جدال با هلند از گروه دوم یورو ۲۰۱۲ اظهار داشت: هوا گرم بود و در بازی حساس جنگیدیم. در برخی از مقاطع بازی شاهد کمبود دینامیک نزد دو تیم بودیم. البته ما می خواسیتم دومین قدم را در یورو ۲۰۱۲ با برد برداریم که به خواسته خود رسیدیم.
او ادامه داد: بسیار مهم بود که در بازی دوم بیشتر فشار وارد کنیم. اکنون دروازه مرحله یک چهارم نهایی بطور کامل به روی مان گشوده شده است. در این شرایط ماریو گومس بازیکنی جنگنده از تیم بود که حتی چند بار نیز نقش بر  زمین شد اما هر بار بلند شد و به تلاش ادامه داد.
او در مورد باستین شواین اشتایگر که سازنده هر دو گل تیمش بود، نیز عنوان کرد: بهبود وضعیت او باعث خوشحالی است. در  هر بازی از بازی قبل شرایط بهتری پیدا می کند و حضور مطلوب‌تری هم دارد. از نظر بدنی قوی است و در جنگ‌های تن به تن پیروز می شود.
مربی ۵۲ ساله ژرمن‌ها ادامه داد: برای ما کسب صدرنشینی اهمیت دارد چرا که در این صورت همچنان می توانیم در دانسیگ لهستان باقی بمانیم. بنظرم شاید این برای موفقیت در یک چهارم نهایی یک امتیاز بزرگ باشد.
او افزود: ‌در این بازی هلند روی دروازه ما مورد گل کم داشت که این به لطف ایستادگی و قدرت خط دفاع ما بود. احساسم به من می گوید هلند در دقیقه ۶۰ از نظر بدنی مرده بود.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.