یک تنه مانع از تعطیلی تمرینات داماش شده‌ام

    امید هرندی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال داماش ضمن بیان مطلب فوق گفت: در این مدت به خوبی تیم را سروسامان و شکل داده‌ و نگذاشتم مشکلات اثر زیادی روی تیم داشته باشد. بازیکنان بارها تهدید به تعطیلی تمرینات کرده‌اند اما یک تنه برابر این مسائل ایستاده و به هر نحو ممکن آنها را برای تداوم حضور در تمرینات ترغیب کرده‌ام.

وی با اشاره به برتری داماش برابر نیروی زمینی، تیمی که شنبه ملوان را متوقف کرده بود، افزود: گرچه در این مسابقه سه گل روی برنامه‌های تاکتیکی به ثمر رساندیم و عملکرد بازیکنان خوب بود اما از آنها راضی نیستم، زیرا تنها ۱۰ درصد از توانایی‌های خود را به نمایش گذاشتند. قطعا با ادامه روند رو به رشد تیم، در مسابقات لیگ شاهد بازی‌های زیبایی از داماش خواهیم بود.

سرمربی تیم داماش همچنین تاکید کرد: هرکس تیم داماش را می‌بیند، فکر می‌کند تیمی سازمان یافته و تشکیلاتی است اما خبر از داغ دل‌مان ندارد. شاید بازیکنان تیم از نظر فنی شرایط خوبی داشته باشند اما اصل مهم مسائل روحی است که هیچکدام از بازیکنان از این نظر وضعیت خوبی ندارند. در این مدت واقعا خسته شده‌ام و روزی یک کیلو داروی گیاهی می‌خورم اما باز هم از تلاش دست بر نمی‌دارم.

هرندی ضمن ابراز خوش‌بینی به آینده داماش در مورد اینکه خیلی‌ها به خاطر مشکلات اخیر این تیم را مدعی سقوط می‌‎دانند، اظهار داشت: این شانس من است که امسال ۱+۴ تیم سقوط خواهند کرد اما مطمئن باشید اگر از ما حمایت شود، در مسابقات لیگ جایگاه تیم از میانه جدول به بالا خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: ما در پی ارائه فوتبال زیبا و کسب نتایج دلخواه هستیم و وقتی دنبال فوتبال زیبا باشید، باید تاوانش را بدهید. البته نتیجه گرفتن کاری ندارد زیرا با دفاع همه جانبه و چند ارسال می‌توان به این هدف رسید اما ما می‌خواهیم هم خوب بازی کنیم و هم نتیجه بگیریم که قطعا این اتفاق با حمایت مسئولان عملی خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در پایان گفت: در ۲۰ روز گذشته عابدینی را ندیده‌ام زیرا ایشان که از طرف بازیکنان و مردم تحت فشار است، شبانه روز برای جذب اسپانسر و حل مشکلات مالی باشگاه تلاش می‌کند. ایشان سخت‌ترین کار را انجام می‌دهد و امیدوارم با قطعی شدن حضور حمایت کنندگان مالی در باشگاه، مشکلات به حداقل رسیده و روزهای خوبی در انتظار داماش باشد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.