پاسخ به شبهات عفاف و حجاب در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران با حضور در بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به سوالات بازدید کنندگان در زمینه شبهات حجاب و عفاف پاسخ می دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم؛مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران امسال برای دومین سال پیاپی در این دوره از نمایشگاه حضور دارد و آخرین دستاوردهای این حوزه را به نمایش گذاشته است.
بیش از ۱۳ حوزه علمیه خواهران از استان های مختلف کشور در بخش حوزوی جدیدترین محصولات علمی و فرهنگی که طی یک سال گذشته از سوی حوزه های علمیه خواهران در سراسر کشور تهیه شده است را در این غرفه ارائه می کنند.
حوزه های علمیه خواهران، از سال گذشته تا کنون، به صورت ویژه کارهایی در زمینه حجاب و عفاف، نشر معارف قرآن کریم، تبیین علل و عوامل بیداری اسلامی و نقش قرآن در ایجاد آن، برنامه هایی در زمینه کودک و نوجوان، ارائه مقالات و کتب علمی با عنوان نقش آفرینش که با بهره گیری از آیات قرآن موضوع اسرار آفرینش را بررسی کرده است، تهیه و در این دوره از نمایشگاه عرضه کرده اند.
همچنین؛نشریاتی با موضوع تبیین جایگاه زن در اسلام از نگاه قرآن که حاصل تلاش اساتید و طلاب حوزه های علمیه خواهران بوده، در این بخش عرضه شده است. محصولات و خدمات ارائه شده به بازدیدکنندگان بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در غرفه مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، به صورت کار تحقیقاتی و کار کارگاهی در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفته می شود.
امسال  درغرفه مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، به شبهات بازدیدکنندگان به ویژه جوانان درباره حجاب و عفاف با حضور اساتید زن و مرد حوزه های علمیه خواهران پاسخ داده می شود.
بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ۲۵ تیر با شعار «قرآن، فرهنگ بیداری» در مصلای بزرگ تهران حضرت امام خمینی (ره) آغاز به کار کرده است و تا ۲۴ مرداد ماه ادامه دارد./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.