پاسخ بیاد شهید و امور ایثارگران: جانبازان ۷۰ درصد سهمیه بنزین وسهمیه ای درامتحانات نظام مهندسی ندارند

یکی از خوانندگانمان با نام احمد پرسیده بود: با سلام ، اینجانب جانباز ۷۰٪ (هفتاد درصد) هستم ۲ سوال مطرح خواهم کرد لطفا پی گیری فرمایید:
۱- طرح بنزین برای جانبازان ۷۰٪ اجرا نمیشود چرا؟
۲- جانبازان در امتحان نظام مهندسی برای گروه مهندسی عمران(نظارت و….) سهمیه دارند یا خیر؟
باتشکر
صدوقی معاون تعاون بنیاد شهید وامورایثارگران استان تهران درپاسخ به سئوالات مطرح شده این خواننده گفت:« دولت طرح بنزین برای جانبازان ۷۰ در صد درنظرنگرفته است. روند کنونی از دوسال پیش و در پی افزایش قیمت سوخت تا کنون اجرایی شده است. به عبارت دیگر اززمانی که بنزین به مبلغ آزاد لیتری ۴۰۰ تومان رسید این روندکه پیش ازاین وجود داشت تغییر پیدا کرد.»
وی افزود:« زمانی که قیمت بنزین ۱۰۰ تومان بود این سهمیه برای جانبازان وجود داشت و به همه جانبازان هم پرداخت می شد. به این ترتیب که برای جانبازان ۷۰ درصد بیشتر میزان این سهمیه بیشتر بود.اما همه جانبازان از سهمیه بنزین برخوردار بودند.اما پس از اعلام بنزین به لیتری ۴۰۰ و ۷۰۰ تومان این قانون تغییرکرد و دیگرسهمیه ای به بنیاد داده نشد.اما ما در تلاش هستیم تا سهمیه بنزین را بگیریم اما هنوزموفق نشده ایم.البته این موضوع کشوری است و مرکز در پی دریافت دوباره آن است.»
صدوقی در باره بخش دوم سئوالات این خواننده پاسخ داد:« درپاسخ به بخش دوم این جانبازهم باید بگویم جانبازان درآزمون های نظام مهندسی و نظام پزشکی سهمیه ای ندارند وباید درامتحان شرکت و نمرات لازم را کسب کنند.»
۴۵۲۳۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.