پاسخ خطیب‌زاده به گزافه‌گویی وزیرخارجه رژیم صهیونیستی

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به گزافه گویی وزیرخارجه رژیم صهیونیستی توییتی منتشر کرد.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از ایسنا، سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به گزافه گویی وزیرخارجه رژیم صهیونیستی نوشت:  رژیم قانون‌شکن اسراییل، با داشتن بمب‌های غیرقانونی اتمی و خودداری از پیوستن به ان‌پی‌تی، بار دیگر ایران را که عضو ان‌پی‌تی است و بازرسی‌شده‌ترین برنامه هسته‌ای جهان را دارد، تهدید می‌کند. این عزیزدردانه غرب، به باج‌خواهی عادت دارد، اما جهان به ماهیت ثبات‌زدای آن پی برده است. ایران حق پاسخ را برای خود محفوظ می‌دارد.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از ایسنا، یائیر لاپید، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با خبرگزاری اسپوتنیک تاکید کرد که گسترش توانایی‌های هسته‌ای ایران مساله‌ای است که کشورهای خاورمیانه را نگران کرده است.

وی خاطرنشان کرد که این مساله تنها مورد اهتمام اسرائیل نیست بلکه نزدیک ترین همسایگان ایران مانند عربستان و امارات و بحرین نیز همانند ما نگران هستند.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت: مردم باید درک کنند که در صورت دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای ، رقابت تسلیحات هسته‌ای در خاورمیانه رخ خواهد داد و عربستان و مصر و ترکیه نیز برنامه هسته‌ای خود را گسترش خواهند داد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.