پاسخ شهرداری به خبرآنلاین: چراغ های برق چهارراه سرسبزخاموشی دائم ندارند

۱۶م آذر ،

یکی ازخوانندگان خبرآنلاین نوشته بود:« چند سال قبل شهرداری منطقه هشت تهران اقدام به مرمت پیاده روهای بین میدان نبوت و چهارراه سرسبز نمود و برای رفاه و استفاده مردم چراغ هایی را در این مسیر تعبیه کرد.ولی با وجود این سرمایه گذاری و هزینه هنگفت، این چراغ ها همیشه خاموش می باشند و مردم نفعی از وجود آنها نمی برند. اگر قرار نیست از این چراغها استفاده شود پس چرا ازابتدا نصب می شوند؟»
مهندس کاظمی رئیس فضای سبز شهرداری منطقه ۸ تهران در پاسخ به مشکل مطرح شده این خواننده گفت:«من خودم ازاهالی چهارراه سرسبزهستم و به مشکلات احتمالی روشنایی این منطقه آشنایم.اما دربارهٔ مشکل مطرح شده باید بگویم که متاسفانه بعضی ازخرابکارها (وندالیست ها) درمواردی اقدام به تخریب، دست کاری و یا دزدی فیوزهای این چراغ ها می کنند. بنده هرشب درخیابان آیت تردد می کنم و اگرچراغی دچارمشکل شده باشد گزارش می دهم تا به آن رسیدگی شود. ازاین روبه جرات می گویم این گزارش که دربارهٔ خاموش همه این چراغ ها اعلام شده درست نیست. البته ممکن است یک ویا دو چراغ به سبب دستکاری خاموش بوده باشد اما خاموشی همه این چراغ ها درست نیست.»
وی افزود:« اگرشهروندان محترم با مشکلی مشابه درمنطقه روبروشدند می تواند با شماره ۱۳۷ تماس بگیرند و محل دقیق خاموشی را اعلام کنند تا بطورخاص به آن رسیدگی شود. بهرحال ما موظف هستیم تا این نوع خاموشی را ظرف مدت۲۴ تا ۴۸ ساعت رسیدگی کنیم.»
وی ضمن اشاره به وجود چراغ های روشنایی اداره برق نارمک نیز گفت:« البته دراین خیابان پایه چراغ هایی نیزوجود دارد که تازهاً توسط اداره برق کارگذاشته شده است. ولی این چراغ ها هم اکنون خاموش می باشند. ازاین رو ممکن است شهروند گرامی به این چراغ ها اشاره کرده باشد. ازآنجایی که احساس می شد روشنایی این خیابان بسیار کم است با اداره برق صحبت کردیم وقرارشد تا دراین خیابان چراغ های روشنایی کارگذاشته شود. این چراغ های برق حدود یک ماه است که کار گذاشته شده اند ولی روشن نیستند. اگرشهروند گرامی به این چراغ ها اشاره داشته، درست گفته است.»
وی افزود:«ما دو سری چراغ روشنایی درمنطقه داریم یک گروه پایه کوتاه می باشند ودرداخل پیاده روقراردارند. این چراغ ها توسط سازمان زیبا سازی شهرداری نصب شده و مسئولیت رسیدگی به آن برعهده شهرداری است. اما مسئولیت روشنایی چراغ هایی هم که تازهاً نصب شده برعهده اداره برق نارمک است.»
۴۵۲۳۵

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.