پاسخ ما به هر حمله دشمن کوبنده تر خواهد بود

جام جم آنلاین: فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به تداوم تهدیدات دشمن علیه انقلاب و لزوم هوشیاری ملت و مسوولان گفت: در صورت هر گونه حمله ای به ایران پاسخ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به دشمن، کوبنده تر، قوی تر و مهلک تر خواهد بود.

امیر سر تیپ احمدرضا پوردستان افزود: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از کفایت، اقتدار و توانمندی بسیار بالایی برای مقابله با هرگونه تهدیدات برخوردارند.

وی اظهار داشت: ما همیشه آمادگی رزمی خود و تهدیدات دشمن را رصد می کنیم و همگام با این تهدیدات، توانایی های خود را ارتقاء می دهیم.

امیر سرتیپ پوردستان اظهار داشت: امروز آمادگی رزمی نیروهای مسلح در اوج اقتدار قرار دارد و اگر بخواهد تهدیدی علیه کشور ما صورت بگیرد به طور قطع ضربه دوم که از سوی ما صادر خواهد شد به مراتب کوبنده تر و مهلک تر خواهد بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در خصوص میزان آمادگی نرم افزاری نیروهای مسلح در مقابل تهدیدات نرم دشمن گفت: در بعد تهدیدات نرم، نیروها متخصص ما تلاش های زیادی انجام داده اند و یک ارتباط بسیار نزدیک و مقدسی بین کاربران نیروها و دانشگاه ها بر قرار شده است.

وی ادامه داد: اکنون تمامی نیازمندی های دفاعی و تجهیزاتی و مهمات مورد نیاز نیروی زمینی در داخل کشور تولید می شود و بومی سازی شده است.(ایرنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.