پاسخ مبین نت به خوانندگان خبرآنلاین : مودم خود را خاموش روشن کنید

خدمات اینترنتی مبین نت هم یکی از موضوعاتی است که ما روزانه گلایه های زیادی در مورد سرعت پایین آن در برخی از مناطق تهران داریم اما با اینحال مسوولان این شرکت عقیده ای دیگر دارند و معتقدند در خصوص مناطقی که خوانندگان ما از سرعت پایین مبین نت در این محله ها گلایه دارند گزارش جمعی نرسیده است.
به هرحال به یک نمونه از گلایه های خوانندگان خبرانلاین در خصوص محله هایی چون میدان انقلاب و خیابان ولیعصر اشاره میکنیم.
حدود یک هفته است که سرعت وایمکس مبین نت در تهران خیابان اردیبهشت (حوالی میدان انقلاب) به شدت کاهش پیدا کرده،من از چند نفر دیگه هم که وایمکس مبین نت دارند پرسیدم که اونا هم همین مشکل رو داشتند، ۴ ماه هم هست که در ساعات رایگان سرعت بیشتر از ۳-۴ کیلوبایت نمیشه و نمیشه از وایمکس استفاده کرد،لطفا این مشکل رو پیگیری کنید.شرکت مبین نت هم با این که چند ایمیل فرستادم هیچ جوابی نمیدهد.
این درحالی است که روابط عمومی مبین نت تاکید دارد منطقه انقلاب و ولیعصر جزو مناطق سبز این شرکت است و از نظر سرعت اینترنت مشکلی در این مناطق وجود دارد.
البته روابط عمومی این شرکت توصیه ای هم برای خوانندگان خبرانلاین دارد. درچنین شرایطی مودم خود را یکبار روشن و خاموش کنید و در صورت آنکه مشکل حل نشد جای ان را در خانه تغییر دهید.
درعین حال در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر سرعت پایین اینترنت در زمان رایگان ، روابط عمومی تاکید دارد: استقبال مشترکان مبین نت از این ساعت ها بسیار زیاد است به طوریکه اغلب افراد دانلودهای خود را به این زمان اختصاص می دهند همین امر باعث افزایش بار شبکه و کاهش سرعت در این ساعت ها می شود.

۴۵/۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. ARMAN:

    مبین نت خیلی مسخره شده
    مودم کانکتینگ شده ریسیت کردمش بردم نمایندگیش مشکل همواره ب قوت خود باقیست
    لطفا یاری نمایید آیا باتغییر پورت یا ویرایش تنظیمات حل خواهد شد؟
    اگر آری ،پس راهکار ارایه نمایید ،
    سپاس-_-

  2. عيسي اسدى:

    من در امیریه ولیعصرساکنم ودر منطقه ما اصلأ مبین نت وصل نمیشه یعنى مودم ما به هیچ عنوان وصل نمیشه حتی با ما عوض کردن مودم بازم مشکل حل نشد خواهشمندم مشکل را برطرف نمائید

  3. منصور:

    سرویسهای اشتراکی = کاهش سرعت نت

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.