پاسخ نماینده ورامین به کاربر خبر آنلاین:در جریان مشکل این روستا هستم

۳۰ آبان ،

اما حل مشکلات در شهرهای کوچک تر و بخصوص روستا ها زمان بیشتری را به خود اختصاص می دهد آن هم به سبب کمبود امکانات در روستاها.برای مثال اکبر یکی از کاربران خبر آنلاین در قرچک ورامین در ارتباط با یکی از مشکلاتشان این گونه نوشته که:
کوچه های روستای صالح آباد قرچک با جمعیتی بالغ بر ۷۰۰۰نفر هنوز آسفالت ندارد ووقتی که کوچکترین بارندگی می گردد مشکلات بسیاری را برای بچه ها ی مدرسه ای وحتی بزرگتر ها ایجاد می کند ، این در حالی است که شهرداری قرچک چندین با ر میدان نرسیده به قرچک را با هزینه های آنچنانی باسازی، تخریب ، دو باره سازی می کند. و این در حالی است که این روستا فاقد هر گونه امکانات مانند پارک است. لطفا مسئولین مربوطه پاسخ ما را بدهند.
واما سید حسین نقوی حسینی در پاسخ به مشکل مطرح شده گفت:من در جریان این مشکل هستم چراکه صالح آباد یکی از روستاهای مهم و پر جمعیت استان است واین مشکل را هم شفاها و هم بصورت کتبی با فرماندار و استاندار در میان گذاشته ام
حسینی در ادامه افزود:البته لازم به ذکر است که شبکه آبرسانی این روستا به سبب فرسوده بودن آن ها به تازگی تعویض شده اند وبه همین سبب بعضی از کوچه ها هنوز اسفالت نشده اند و در آن ها گل و لای وجود دارد اما با این همه ما هم امیدواریم که هر چه زودتر این مسئله حل شود و من به شخصه پیگیر این موضوع تا به نتیجه رسیدن ان هستم.
۴۵۲۳۶

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.