پاسخ گل‌محمدی به شایعه استعفایش

۲۶م اسفند ،

ممتازنیوز: یحیی گل محمدی انتظار دارد در این مقطع از پرسپولیس حمایت شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران ، دربارهٔ شایعه استعفایش، اظهار کرد: مشکل خاصی وجود نداشت، یک مقدار به خاطر جوی که به وجود آورده بودند ناراحت بودم، اما بازیکنان پرسپولیس در این مدت زحمات بسیاری کشیدند و در یک ماه و چهار روزی که قبل هشت بازی سنگین انجام دادند.

وی ادامه داد: بعد از بازی با ذوب آهن که ۱۲۰ دقیقه ای شد به بازیکنان فشار آمد هر چند که در بازی با راه‌آهن حقمان باخت نبود و کیفیت بازیمان بسیار بالا بود. چندین موقعیت ۱۰۰ درصد گل داشتیم، اما استفاده نکردیم، در بازی دیروز روی اتفاق گل خوردیم.

گل محمدی در ادامه گفت: فراموش نکنید که این تیم همان تیمی است که در جام حذفی سه تیم بزرگ را حذف کرده است. ما سپاهان را بعد از چهار – پنج سال شکست دادیم و به سایپا چهار گل زدیم که در طول تاریخ باشگاه پرسپولیس بی‌سابقه بود. این بازیکنان کارهای بزرگی را انجام دادند و نسبت به فصل آینده تیم هم بسیار امیدواریم. بازیکنان پرسپولیس نیاز به حمایت بیشتری دارند.

سرمربی پرسپولیس، تاکید کرد: فکر می‌کنم که در این مقطع حمایت از انتقاد تند بهتر است. البته سردار رویانیان تا جایی که توانسته است از تیم حمایت کرده است.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا امروز در تمرین پرسپولیس حاضر نشدید؟ گفت: یک مشکل شخصی داشتم، ضمن این که ناراحتی کوچکی هم به وجود آمده بود که رفع شد. در کل ما خودمان را بدهکار هواداران می‌دانیم و قبول دارم که در دو بازی قبل هم علی‌رغم برتری بر حریف نتایج خوبی نگرفته‌ایم.

گل محمدی در پایان دربارهٔ بحث‌هایی که پیرامون خداحافظی مهدی مهدوی کیا مطرح می‌شود، گفت: فعلا نمی‌خواهم در این باره صحبت کنم.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.