پایان ۹سال فرار آدم‌ رباهای قاتل

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

سه مرد که با انگیزه اخاذی میلیونی، پسر هشت ساله خانواده‌ای را در آبادان ربوده و کشته بودند، پس از ۹ سال فرار و زندگی پنهانی، از سوی پلیس آگاهی آبادان دستگیر شدند.

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده سال ۱۳۸۲ در پی شکایت خانواده‌ای مبنی بر گم شدن پسر هشت ساله‌شان در دستور کار کارآگاهان جنایی اداره آگاهی آبادان در استان خوزستان قرار گرفت.

شاکی در این باره گفت: پسرم برای بازی کردن با دوستانش از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت. در پی غیبت طولانی پسرم به جستجوی او پرداختیم، اما تلاش‌هایمان بی‌نتیجه مانده است.

تماس مرد آدم‌ربا با خانواده شاکی

در پی این شکایت، ماموران انتظامی با اطلاعات به دست آمده از این خانواده، جستجو برای یافتن پسر گمشده را آغاز کردند تا این‌که چند روز بعد خانواده شاکی با حضور در مرکز پلیس گفتند، مردی در تماس با آنها گفته پسرشان را ربوده است و برای آزادی او و زنده ماندنش باید پول بپردازند و در غیر این صورت کودک ربوده شده را خواهند کشت.

در این مرحله ماموران ضمن آموزش به خانواده شاکی از آنها خواستند در تماس بعدی آدم‌ربا‌ها در محل ملاقات با آنها حضور یابند تا ماموران با محاصره محل آدم‌ربا‌ها را دستگیر کنند.

کشف جسد پسر ربوده شده

جستجوی پلیس در این ارتباط ادامه داشت تا این که چند روز بعد ماموران جسد پسر هشت ساله‌ای که در یکی از محله‌های شهر رها شده بود،پیدا کردند.

در پی کشف جسد و گزارش موضوع به بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب آبادان، هماهنگی قضایی انجام و جسد کودک به پزشکی قانونی منتقل شد.

در پی مرگ دلخراش این گروگان خردسال، جستجوی گسترده پلیس برای دستگیری آدم‌رباهای جنایتکار همچنان ادامه یافت تا این‌که با گذشت ۹ سال از وقوع حادثه، چند روز پیش ماموران اطلاعاتی به دست آوردند که نشان می‌داد آدم‌ربا‌ها به شهر بازگشته و زندگی پنهانی‌شان را آغاز کرده‌اند.

بنابراین، مخفیگاه متهمان فراری شناسایی شد و ماموران با هماهنگی قضایی وارد آنجا شدند و در این ارتباط سه متهم را دستگیر کردند.

اعتراف متهمان پس از ۹ سال فرار

احمد چنداز، فرمانده انتظامی آبادان روز گذشته در ارتباط با دستگیری عاملان قتل پسر هشت ساله آبادانی به خبرنگار ما گفت: در پی ربوده شدن و قتل کودک هشت‌ساله، کارآگاهان جنایی تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری عاملان حادثه آغاز کردند تا پس از ۹ سال موفق به دستگیری سه متهم در این پرونده شدند.

وی افزود: با تحقیق از متهمان معلوم شد، آنها به انگیزه اخاذی میلیونی پسر هشت ساله را ربوده و سپس کشته‌اند. در پی اعتراف متهمان و بازسازی صحنه جنایت، آنها با قرار قانونی روانه زندان شدند.

بنا بر این گزارش، تحقیقات تکمیلی از متهمان ادامه دارد تا پرونده آنها پس از پایان یافتن تحقیقات با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری ارسال شود و متهمان محاکمه شوند.

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

www.persianv.com
تاریخ ارسالOctober 6, 2012 11:39 AM  تعداد مشاهده: ۱۰

بازدید از صفحه اول


حوادث

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.