پایه ریزی آموزش کاربردی بازاریابی و تبلیغات در ایران

سه شنبه ۱۳ تیر – ۰۴:۴۴:۵۱ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- در مراسمی که هفته آینده با حضور مدیران انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی ایران و شرکت فرهنگ فیلم تهران برگزار خواهد شد، تفاهم نامه برگزاری دوره های آموزشی کاربردی بازاریابی و تبلیغات در ایران، به امضاء خواهد رسید.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، در نشستی که امروز دوشنبه ۱۳/۴/۹۱ در دفتر انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی ایران با حضور اعضاء هیئت مدیره این انجمن و مدیران شرکت فرهنگ فیلم تهران برگزار شد، بندهای مختلف این تفاهم نامه بررسی و مقرر گردید پس از انجام تشریفات معمول اداری، نسبت به امضا و تبادل آن در هفته آینده اقدام شود.
محورهای اساسی این تفاهم نامه را طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی، نیازسنجی آموزشی در حوزه بازاریابی و تبلیغات و همکاری در رفع نیازهای آموزشی این حوزه تشکیل می دهد.
ارتقای سطح علمی کارشناسان فعال در حوزه تبلیغات و شناسایی و آموزش تخصصی نیروهای مستعد و علاقمند از جمله دلایل عقد این تفاهم نامه عنوان شده است.
در این جلسه که شاهین ترکمن، احمد تقوی پویا، ساعد جنانی، مسعود باشنگ و دکتر محمود دهقان از سوی انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی ایران و امیرعباس تقی پور، نیره حقیقی و سید مهدی محمدی از سوی شرکت فرهنگ فیلم تهران، حضور داشتند بر اجرایی شدن سریع تر توافقات بعمل آمده، تأکید شد.
جزئیات بیشتر این تفاهم نامه بزودی اعلام خواهد شد.
گفتنی است شرکت فرهنگ فیلم تهران پیش از این نیز تفاهم نامه آموزشی را با کمیته امداد امام خمینی (ره) به امضا رسانده است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۰۳۱۶۴۴۵۱۴۵۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.