«پاگنده» کشته شد

یک آمریکایی ۴۴ ساله که خود را به شکل موجود افسانه ای محلی این کشور موسوم به پاگنده “بیگفوت” در آورده بود تا رانندگان را بترساند بر اثر برخورد با دو اتومبیل کشته شد.

به گزارش انعکاس به نقل از  ان بی سی مونتانا، این مرد آمریکایی  که می خواست نام ” پاگنده” را دوباره بر سر زبان‌ها بیاندازد خود با پوشیدن لباسی مبدل به شکل آن درآمد و از عرض یک اتوبان ایالت مونتانا هنگام شب عبور کرد تا موجب هراس رانندگان شود.

به گفته پلیس ایالتی، ابتدا یک اتومبیل با وی برخورد کرد و “پاگنده” در وسط اتوبان افتاد. یک اتومبیل دیگر با دیدن جسمی تیره در وسط اتوبان با انحراف از مسیرش از عبور از روی آن اجتناب کرد و سرانجام اتومبیل سوم از روی پیکر نیمه جانش عبور کرد و به  زندگی “پاگنده” قلابی خاتمه داد.

پلیس ایالتی پس از اینکه یک راننده وجود  جسدی را در وسط اتوبان به آنها اطلاع داد به محل رسیدند.

جیم اشنایدر ، افسر پلیس گشتی اتوبان های مونتانا گفت: این قسمت از اتوبان تاریک بوده و پوشش تیره رنگ مرد موجب شده بود تا هیچ یک از رانندگان اورا نبینند.

علاوه بر این به جز راننده ای که وجود جسد را به پلیس اطلاع داد هیچ تماس دیگری در مورد مشاهده یک موجود عجیب در اتوبان با اداره پلیس گرفته نشده است.

پا گنده یا بیگفوت موجودی افسانه ای است که بسیاری از آمریکایی ها به وجود آن معتقد بوده و مانند “یتی” هیمالیا یا ” هیولای لاخ نس” اسکاتلند هر از چند وقت افرادی مدعی دیدن او شده و عکس ها و فیلم هایی مبهم از این موجود منتشر می شود. مترجم: بهرام افتخاری.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.