پایان اجراهای تئاتر شهر

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

برنامه پایان اجراهای روی صحنه مجموعه تئاتر شهر اعلام شد.

نمایش «هفت شب با مهمانی ناخوانده در نیویورک» نوشته و کار فرهاد آئیش که از که از ۲۰ مهر ماه اجرای خود را در تالار چهارسو آغاز کرده پنجشنبه دوم آذرماه iبه اجرای خود در تالار اصلی پایان می‌دهد.

 به گزارش تفسیری هنرآنلاین، نمایش «عطسه ۲۱ دسامبر» نوشته و کار محمد مهدی خاتمی  که از ۱۴ آبان ماه در تالار سایه اجرای خود را آغاز کرده جمعه ۱۷ آذر ماه از این تالار خداحافظی می‌کند.

نمایش « طوفان» نوشته سیدحسین فدایی حسین و کارگردانی آرش دادگر هم که از ۱۰ آبان ماه در تالار قشقایی میزبان علاقه‌مندان تئاتر است، سه‌شنبه ۱۴ آذرماه iبه اجرای خود در این تالار پایان می‌دهد.

«سه مرثیه هذیان» عنوان نمایش دیگری نوشته و کار روزبه حسینی است که از ۴ آبان ماه در کارگاه نمایش iبه صحنه رفته پنجشنبه ۲۵ آبان ماه iبه اجراهای خود پایان  داد.

نمایش‌های «با جانی‌دپ در فتو شاپ» نوشته هاله مشتاقی‌نیا و کارگردانی سید‌علی هاشمی و «دلقک دو ملیتی» نوشته حسین جمالی و کارگردانی مجید رحمتی که از ۲۳ مهر در کافه تریای تالار اصلی آغاز کرده چهارشنبه ۲۴ آبان ماه از تئاتر شهر خداحافظی کردند.

نمایش«کانگورو» نوشته علیرضا محمدی و کارگردانی علیرضا اولیایی هم که از ۲ مهر ماه اجرای خود را در کافه تریای تالار چهارسو و سایه آغاز کرده بود ۲۴ آبان ماه iبه اجرای خود پایان داد.

انتهای پیام/۵۳


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.