پایان روز پر التهاب/ آخرین خبرها در مورد مهدی کریمیان از زبان مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

مهدی کریمیان

 

تبریز وهواداران تراکتور امروز روز پرالتهابی را سپری کردند. مهدی کریمیان در «آی سی یو»؛ مهدی کریمیان در «کما» که تبدیل به واقعیت شد؛ و بد‌ترین شایعه «مهدی کریمیان جان خود را از دست داد» که سریعا این شایعه تکذیب شد ولی تعداد بسیاری از مردم را راهی بیمارستان کرد. در ادامه شایعات مختلف در خصوص چگونگی این اتفاق و نگرانی از وضعیت این بازیکن سبب شد که همه شهر تحت تاثیر این اتفاق قرار بگیرند، برای آگاهی از آخرین خبر‌ها دقایقی پیش تماس کوتاهی داشتیم با زینی‌زاده مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی که از نظرتان می‌گذرد.

مدیرعامل تراکتورسازی درمورد آخرین وضعیت مهدی کریمیان می‌گوید: خدا را شکر که از بعد از ظهر با بالا رفتن سطح هوشیاری این بازیکن نگرانی‌ها تا حدودی کاهش یافت، من از اولین ساعات روز با حضور در بیمارستان پیگیر مسائل مختلف بودم وتلاش بی‌وقفه‌ای را پزشکان معالج از خود نشان دادند.

زینی‌زاده در خصوص چگونگی ماجرا می‌گوید: واقعیت این است که ما هم منتظر اظهار نظر مقامات قضایی وانتظامی استان هستیم، البته وکیل باشگاه در جریان همه بررسی‌ها و پیگیری‌های مقامات ذیربط قرار دارد و هم‌اینک مسئولان ذیربط در حال جمع‌آوری اطلاعات و بررسی موضوع می باشند و از کانال‌های مختلف این قضیه را پیگیری می‌کنند. به محض روشن شدن موضوع از طرف مقامات قضایی باشگاه تراکتورسازی طی بیانیه‌ای برای عموم اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

زینی‌زاده در خصوص بازی سه‌شنبه‌شب این تیم مقابل ذوب‌آهن اصفهان و احتمال تعویق این دیدار نیز این‌گونه توضیح داد: به مسئولین فدراسیون فوتبال در این خصوص اطلاع داده شده و منتظر تصمیم مقامات فدراسیون هستیم. هر تصمیمی گرفته شود ما به آن تمکین می‌کنیم.

مدیرعامل تراکتور غیبت کریمیان در ترکیب این تیم را یک ضایعه دانست و با اظهار تاسف اعلام کرد: امیدوارم بازیکنان جایگزین غیبت او را جبران کنند.

طبق خبر‌های رسیده گویا مسئولین باشگاه از اتومبیل سوناتای خسارت‌دیده کریمیان بازدید کرده‌اند. در خصوص شایعات مختلف در مورد چگونگی تصادف و اتفاقات بعدی بعضی شنیده‌ها حاکی است که در پی خسارات وارده به اتومبیل طرفین، درگیری شدیدی به وجود آمده که این موضوع سبب جراحات مهدی کریمیان شده است…

 

سایت گل

http://khanevarzesh.com | خانه ورزش
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.