پایان شکست ناپذیری چلسی در جزیره

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

شیاطین سرخ iبه شکست ناپذیری آبی های لندن در لیگ برتر پایان دادند.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هفته نهم لیگ برتر انگلیس با شکست خانگی چلسی برابر منچستریونایتد iبه پایان رسید.

مردان روبرتو دی ماتئو در آخرین بازی هفته در ورزشگاه استمفوردبریج لندن پذیرای شاگردان سر آلکس فرگوسن بودند و در پایان بازی را iبه نتیجه سه بر دو iبه نزدیک ترین تعقیب نماینده شان در صدر جدول لیگ برتر واگذار نمودند.

نخستین شکست چلسی در حالی رقم خورد که این تیم ۲۱ دقیقه ۹ نفره و ۲۷ دقیقه ۱۰ نفره برابر مهمان بازی می نمود. داوید لوئیز (۴، گل iبه خودی)، روبین فان پرسی (۱۲) و خاویر هرناندس (۷۵) با گل های خود پیروزی شیاطین سرخ را در لندن رقم زدند؛ بردی که یونایتدها را iبه یک امتیازی چلسی در صدر جدول لیگ برتر رساند. ماتا (۴۴) و رامیرس (۵۳) با گل های خود یک بار آبی های لندن را iبه بازی برگرداندند ولی اخراج برانیسلاو ایوانوویچ (۶۳) و فرناندو تورس (۶۹) برتری عددی را iبه سود مهمان نمود و در نهایت هر سه امتیاز بازی از آن منچستریونایتد شد.

پیش از این بازی تاتنهام در هفته نهم رقابت های لیگ برتر انگلیس با نتیجه دو بر یک از سد میزبانش ساوت همپتون گذشت و با ۱۷ امتیاز iبه رده چهارم جدول صعود نمود. گل های تاتنهام را در این دیدار که در ورزشگاه خانگی ساوتهمپتون برگزار شد، گرت بیل در دقیقه ۱۵ و دمپسی در دقیقه ۳۹ iبه ثمر رساندند.

در دیگر دیدار نیوکاسل در ورزشگاه سنت جیمز پارک iبه مصاف وست بروم ویچ رفت و موفق شد با نتیجه دو بر یک iبه پیروزی رسیده و با ۱۳ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی جای گیرد.

در بازی های شنبه شب هم اشکان دژآگه برای فولام iبه میدان رفت. منچسترسیتی، ویگان و آرسنال نیز موفق iبه شکست مهمانان خود شدند. سه مسابقه هم برنده‌ای نداشت.

فولام در روزی که اشکان دژآگه، بازیکن ایرانی خط میانی خود را از دقیقه ۶۷ در ترکیب می‌دید، برابر ردینگ با تساوی سه بر سه متوقف شد. شاگردان مارتین یول در این مسابقه ابتدا از حریف خود عقب افتادند اما با زدن دو گل تا آستانه پیروزی پیش رفتند. با این حال گل دقیقه ۸۸ دیمیتار برباتف هم نتوانست این تیم لندنی را iبه پیروزی برساند؛ چرا که رابسون کانو در آخرین لحظه‌های بازی زننده گل تساوی برای ردینگ بود. iبه این ترتیب امتیازها میان دو تیم پس از رقم خوردن تساوی سه بر سه تقسیم شد.

منچسترسیتی در ورزشگاه شهر منچستر با تک گل دقیقه ۶۱ کارلوس توس، مهاجم آرژانتینی خود سوانسی را با شکست بدرقه نمود تا بحران در این تیم iبه طور گذرا iبه دست فراموشی سپرده شود. iبه دنبال شکست همشهری‌ها در لیگ قهرمانان اروپا برابر آژاکس این تیم با بحران روبه‌رو شده بود. روزنامه‌های سرشناسی همانند “ایندیپندنت” از اختلاف‌نظر شدید میان بازیکنان و روبرتو مانچینی نوشته و احتمال رخ دادن کودتایی ورزشی علیه این مربی ایتالیایی را دور از ذهن ندانسته بودند. منچسترسیتی با این پیروزی جای تیم همشهری را در مکان دوم جدول گرفت.

آرسنال هم با تک گل دقیقه ۸۴ آرتتا از سد مهمانش کوئینز پارک رنجرز گذشت و چهارمین برد فصلش را جشن گرفت. ویگان هم دیگر برنده عصر شنبه لیگ برتر بود و میهمانش وستهام را دو بر یک از پیش‌رو برداشت.

در دیگر رقابت‌ها استوک سیتی و ساندرلند موفق iبه باز نمودن دروازه‌ یکدیگر نشدند. دیدار آستون‌ویلا – نورویچ سیتی هم دو گل داشت که سهم هر یک از دو تیم مهمان و میزبان برابر و یک گل بود..

در جدول لیگ برتر، چلسی با ۲۲ امتیاز همچنان پیشتاز رقابت‌هاست. منچستریونایتد هم با ۲۱ امتیاز بالاتر از منچسترسیتی دیگر تیم ۲۱ امتیازی جدول در مکان دوم جدول ایستاد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.