پایان فیلمبرداری ˝حراج˝ در سعادت آباد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

در راه فجر ۳۲

حسین شهابی فیلمبرداری دومین ساخته خود با عنوان ˝حراج˝ را در محله سعادت آباد به پایان رساند.

به گزارش خبرنگار سینمایی هنرآنلاین؛ دومین فیلم حسین شهابی عصر روز قبل در لوکیشینی در سعادت آباد تهران به پایان رسید، آخرین پلان‌های این فیلم هم گرفته شد و فیلم وارد مرحله تدوین خواهد شد تا اولین اکرانش در سی‌و دومین جشنواره فیلم فجر باشد.

دومین فیلم بلند شهابی با تم خیانت ساخته شده است و نگاهی روانشناسانه به این مقوله دارد،یکی از ویژگی های بارز این فیلم سینمایی نقش آفرینی بازیگران برتر عرصه تئاتر کشور است، که این خود مهم ترین ویژگی فیلمی است که برای جشنواره سی و دوم آماده می گردد.

نسیم ادبی بازیگر تئاتر ایران در اولین حضور سینمایی خود نقشی متفاوت را در این فیلم ایفا می کند.

در این فیلم حسین شهابی داستان زندگی را روایت می کند که یک زن با دیدگاهی متفاوت با مقوله خیانت برخورد می کند و این موضوع جذابیت بیشتری به دومین فیلم بلند حسین شهابی داده است.

نویسنده و کارگردان “حراج” یکی از ویژگی های کار خودش را پیش رفتن کار دقیقا طبق فیلمنامه دانسته و معتقد است با توجه به این که این فیلم پرسوناژها و لوکیشن های متعدد و متنوع دارد فکر می کردم که کار بسیاری ببرد اما چنین نشد و فیلمبرداری طبق فیلمنامه  پیش رفته است.

حسین شهابی که تحصیلات موسیقی کلاسیک دارد در “حراج” هم نویسنده است، هم کارگردان و هم تهیه کننده دومین ساخته اش است. در اولین فیلمی که در سینمای ایران تئاتری ها به صحنه می آورند و برای اولین بار تم خیانت با نگاهی متفاوت تر دیده می گردد، تا هارمونی فیلم حفظ شود.

چندی پیش کارگردان فیلم” روز روشن” به آرژانتین تا جایزه بهترین فیلم این جشنواره را برای گروه به تهران بیاورد. “روز روشن “دومین فیلم حسین شهابی است که بعد از اکران “نازنین” در گروه سینمایی عصر تازه روی پرده می رود.

انتهای پیام/۵۵
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.