پایتخت ۲ به خانه سالمندان رسید

گفت وگو باالهام غفوری تهیه کننده مجموعه ˝ پایتخت۲˝

فیلم برداری مجموعه ˝ پایتخت۲ ˝ به کارگردانی سیروس مقدم در لوکیشن خانه سالمندان در جاده مخصوص کرج ادامه دارد

الهام غفوری، تهیه‌کننده سریال «پایتخت ۲» در گفت وگو باهنر آنلاین دربارهٔ وضعیت آماده سازی سریال نوروزی  برای پخش از شبکه اول سیما گفت : تا به حال شش قسمت از سریال آماده و تدوینش نیز همزمان انجام می گردد این شش قسمت در شمال کشور و در مناطقی نظیر شیرگاه ، بابل ، جاده هراز و آمل فیلمبرداری شد.

تهیه کننده ” پایتخت ۱″ با اشاره به ادامه فیلمبرداری در تهران افزود: فیلمبرداری در جاده مخصوص کرج و در سرای سالمندان انجام می گردد و همزمان با تصویربرداری خشایار موحدیان و سعید سیاح تدوین این سریال را انجام می‌دهند. حسین ابوالصدق هم صداگذار است و آریا عظیمی‌نژاد موسیقی متن را می‌سازد.

الهام غفوری در باره مضمون مجموعه گفت: در شش بخش اول سریال زندگی نقی و خانواده‌اش در شمال کشور نشان داده می‌شود. نقی به کار گنبد و گلدسته‌سازی مشغول است تا این‌که سفارش ساخت گلدسته‌ای خاص به او داده می‌شود.

این تهیه کننده در مورد ارزیابی اش از روند تولید کار عنوان کرد : از حاصل کار راضی هستم و با توجه به تجربیات سه دهه ای سیروس مقدم در عرصه سریال سازی ، تنوع لوکیشنی در شمال و مرکز کشور و حضور عوامل حرفه ای و کار بلدی مثل محسن تنابنده ، علیرضا خمسه و سایرین عوامل روند تولید به خوبی پیش می رود و کار می تواند نظیر بخش اولش با استقبال خوب مردم و مخاطبان روبه رو شود.

غفوری با اشاره به رعایت تولید سزیالی برای ایام نوروز گفت : تلاش شد موضوع و حس و حال و فضای سریال مناسب ایام نوروز شاد و مفرح و جذاب باشد.

این تهیه کننده در باره لوکیشن های جنوب کشور مجموعه گفت : : قشم، بندرعباس و لافت لوکیشن‌های جنوب می باشند که بخش‌هایی از سریال در آنجا فیلم برداری می‌شودو مثل بخش های شمال کشور به این بهانه به آداب و سنن مردمان این منطقه پرداخته می گردد.

فیلمنامه مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۲» تحت نظارت محسن تنابنده توسط کورش نریمانی و حسن وارسته نوشته می‌شود. در سری تازه خانواده نقی تصمیم دارند گلدسته‌ای را از شمال کشور به یک مکان زیارتی در جنوب کشور برسانند.

محسن تنابنده، علیرضا خمسه، ریما رامین‌فر، احمد مهران‌فر، نسرین نصرتی، مهران احمدی، لیندا کیانی، اسماعیل سلطانیان و… بازیگران این سریال می باشند.

دیگر عوامل سازنده این سریال عبارتند از مدیر تصویربرداری: فرشاد گل‌سفیدی، صدابردار: امیر پرتوزاده، چهره‌پرداز: مجید اسکندری، مدیر تولید: محمود اتحادیه، طراح صحنه و لباس: آرزو غفوری، تدوین: خشایار موحدیان و سعید سیاح، صداگذار: حسین ابوالصدق و موسیقی: آریا عظیمی‌نژاد.

انتهای پیام/

 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.