پایگاه امداد و نجات جاده ای شهرستان خاش افتتاح شد

به گزارش ایرنا، رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور در مراسم افتتاح این پایگاه گفت: پایگاه امداد و نجات جاده ای خاش ۱۲۰ مترمربع زیربنا دارد که از بخشهای مختلفی تشکیل شده است.

ˈمحمود مظفرˈ اعتبار هزینه شده برای ایجاد پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر خاش را ۶۲۰ میلیون ریال عنوان کرد.

وی با قدردانی از تلاش مسوولان خاش برای راه اندازی این پایگاه گفت: هر اقدامی که برای کمک به همنوعان با پذیرش مسوولیت خطیر امدادرسانی انجام گیرد ارزشمند و ستودنی است.

او توجه به افزایش پایگاههای امداد و نجات، توسعه تجهیزات و امکانات امدادرسانی بویژه در محورهای ارتباطی برای ارایه خدمات مطلوب به مردم را از برنامه های اولویت دار دولت برشمرد.

فرماندار خاش نیز در این مراسم با اشاره به حادثه خیز بوده این شهرستان در برابر بلایای طبیعی و همچنین قرار گرفتن آن در مسیر ترانزیت شرق کشور گفت: در ساعات مختلف شبانه روز و بعضا هر روز شاهد سوانح جاده ای و کشته و زخمی شدن مردم در جاده های حوزه خاش هستیم.

ˈعلیرضا شهرکیˈ افزود: با توجه به شمار بالای سوانح جاده ای امکانات پایگاههای امداد و نجات شهرستان خاش مطلوب نیست لذا در این بخش نیازمند توجه بیشتر مسوولان هستیم.

وی تامین آمبولانس امدادی، حمایت از نیروهای امدادی، افزایش پایگاههای امداد و نجات جاده ای بویژه در مناطق کوهستانی، ایجاد سایت امداد و نجات برای اسکان مردم در مواقع اضطراری را در شهرستان خاش خواستار شد.

شهرستان خاش در ۱۸۷ کیلومتری جنوب زاهدان و جوار قله تفتان واقع شده است./۲

۷۳۱۵/۷۴۳۷

انتهای پیام /*

Social@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.