پاییز و زمستان این کیف ها را دستتان بگیرید

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

مجله ایده آل: برندهای شناخته‌شده دنیای مد، طبق قاعده‌ای‌ نانوشته هر فصل، طرح‌های تازهشان را مدتی پیش از آغاز فصل مقابل چشم همه طرفداران iبه تصویر می‌کشند؛ طرح‌هایی که هر کدام‌شان می‌توانند نماینده مدل‌هایی باشند که در ۳ ماه آینده و حتی بعد از آن در گوشه و کنار بوتیک‌های مختلف جای ‌بگیرند. این گزارش تفسیری نگاهی است iبه طراحی‌های برندهای شناخته شده جهان برای کیف‌های پاییز امسال؛ یعنی پاییز ۲۰۱۲ و مهم‌تر از آن، یک پیشگویی برای کیف‌هایی که در پاییز و حتی زمستان امسال قرار است روی شانه‌های شما بنشینند چون دیر یا سریع این مدل‌ها از بوتیک‌های کوچک و بزرگ شهر ما هم سر در می‌آورند!

پاییز و زمستان این کیف ها را دستتان بگیرید

بازگشت افسانه‌‌ها

دولچه و گابانا، یک برند ایتالیایی است که ویژگی طراحی‌هایش تجملی و گرانقیمت‌بودن آنهاست. زمینه اصلی طراحی‌های پاییز ۲۰۱۲ این برند برگرفته از  افسانه‌های قرون وسطایی است و  قلاب‌دوزی‌هایی که درست مانند مدل‌های همه‌پسند آن وقت با نخ‌های مخصوص قلاب‌‌دوزی و همه رنگی، طرح گل رز  را روی کیف‌ها پیاده می‌کنند. بنابراین امسال باید منتظر بازگشت کیف‌های قلاب‌دوزی iبه بازار باشید؛ کیف‌هایی که نمونه‌ آنها حتما در کمد مادربزرگ‌ها و حتی مادرتان پیدا می‌شود.



پاییز و زمستان این کیف ها را دستتان بگیرید

بامبو روی کیف‌ شما

گوچی که نیازی iبه معرفی ندارد در طراحی‌های تازهش سراغ یک ترکیب کاملا متفاوت رفته است. گوچی پوست کروکودیل  و بامبو را با هم ترکیب و کیفی طراحی کرده که ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد دارد. این کیف یک مدل کاملا رسمی و در عین حال بسیار مدرن است.   غیر از بند بامبو با بست‌های طلایی، این کیف یک بند چرمی بلند هم دارد. در  آن هم با استفاده از بامبو باز و بسته می‌شود! این بدان معناست که از این iبه بعد باید منتظر باز شدن پای بامبوها iبه کیف‌هایمان باشیم.



پاییز و زمستان این کیف ها را دستتان بگیرید

همان اسلیمی‌های خودمان

برند ورساچه که همه برندبازها آن را با طراحی‌های چرم مشهورش می‌شناسند برای پاییز امسال سراغ کیف‌های چرمی‌ رفته است؛ چرم‌های درجه یک و البته در رنگ‌های متنوع  بر اساس رنگ‌هایی که موسسه پانتون برای پاییز امسال معرفی کرده است. ویژگی مشترک این کیف‌ها که در طرح‌های مختلف ارائه شده‌اند، چرم کار شده آنهاست، چرم نقش برجسته‌ای که نقش و نگار آن برای ما ایرانی‌ها چندان هم غریبه نیست و iبه نوعی یادآور گل‌های اسلیمی خودمان است؛ گل‌های آشنایی که حالا دیگر مدرن شده‌اند!



پاییز و زمستان این کیف ها را دستتان بگیرید

وقار با کروکودیل‌های سفید

فندی از برندهای ایتالیایی است که کارش را با طراحی کیف‌ آغاز کرد. این برند پاییز امسال در طراحی‌هایش سراغ کیف‌هایی رفته که ویژگی آنها البته بعد از بسیارزیبایی و وقار، جاداری آنهاست. البته نباید این را هم فراموش کرد که  یکی از جزئیات طراحی‌های تازه فندی، استفاده از پوست کروکودیل روی کیف‌هاست. فرم این کیف‌ها کاملا رسمی و کلاسیک  است. همه کیف‌های فندی در مدلی که تصویر آن را می‌بینید یعنی با گوشه‌های باز و بسته اما در  رنگ‌بندی‌ها و رویه‌آرایی‌های بسیار متنوع طراحی شده‌اند.

پاییز و زمستان این کیف ها را دستتان بگیرید


پاییز و زمستان این کیف ها را دستتان بگیرید

مخمل‌های با شکوه

شنل هم یکی از برندهای شناخته شده است و آنقدر در دنیای مد  اسم و رسم دارد که دیگر نیازی iبه معرفی ندارد. این برند پاییز امسال پای کیف‌های مخملی را iبه بازار باز می‌کند، چون در طراحی‌هایش سراغ کیف‌های کوچک اما از جنس مخمل‌ رفته است. مخمل‌های خواب‌داری که در رنگ‌بندی‌های متنوع همه آنها، از سبز گرفته تا بنفش و سرمه‌ای، ردی از رنگ مشکی iبه چشم می‌خورد. این کیف‌های مخملین در اوج سادگی، شکوه را iبه بیننده القا می‌کنند. یادتان باشد نباید از طراحی بند این کیف غافل بمانید؛ ترکیبی از  زنجیر در هم تنیده شده  با چرم که البته قابلیت تغییر سایز هم دارد!



پاییز و زمستان این کیف ها را دستتان بگیرید

مار جواهرنشان

بولگاری، برند ایتالیایی دیگری که شهرتش را مدیون ظرافت جواهراتی است که iبه علاقه‌مندانش ارائه می‌کند، بیکار ننشسته و مدتی است که در طراحی اکسسوری‌ها هم از کیف گرفته تا کمربند و…  حضور پررنگی دارد. همانطور که انتظار می‌رفت در کیف‌هایی که این برند ایتالیایی گرانقیمت برای پاییز  ۲۰۱۲ طراحی کرده، بر گرفته از ایده طراحی‌های امسالش  با عنوان «سال مار»، پوست مار iبه کار رفته است. برای تاکید بیشتر بافت زنجیر آنها هم تداعی‌کننده بافت بدن مار است اما قفل این کیف که اتفاق اصلی طراحی آن است، سر یک مار است که با جواهر و سنگ‌های گرانقیمت طراحی شده است!



پاییز و زمستان این کیف ها را دستتان بگیرید

کیسه‌ای‌های شاد!

برند لوئی‌ویتون هم که معرف حضورتان هست؟ یکی دیگر از برندهای خوش‌آوازه و البته درگروه گرانقیمت‌ترین‌ها! در طراحی‌های پاییزی این برند، یک مدل کاملا متفاوت iبه چشم می‌خورد؛ یک کیف در  مدل کیسه‌ای و کاملا مناسب برای استفاده روزمره. این مدل که مثل دیگر طراحی‌های پاییزی لویی ویتون  از جنس چرم مرغوب است و در رنگ‌بندی‌های کاملا متنوع طراحی شده، خودش iبهانه‌ای است برای اینکه دوباره  منتظر کیف‌های کیسه‌ای در بازار باشیم؛ کیف‌های کیسه‌ای در رنگ‌بندی‌های شاد و روشن؛ چون لویی ویتون امسال سراغ رنگ‌های روشن رفته است.

پاییز و زمستان این کیف ها را دستتان بگیرید


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.