پتروشیمی بدون باخت در صدر ماند / داورپناه امیدوار به بازگشت

۰۲م آذر ،

هفته چهارم سوپرلیگ بسکتبال با برد پرامتیاز پتروشیمی ، همیاری و پیروزی نزدیک قشم برابر گرگان به پایان رسید و پتروشیمی روند بدون باخت خود را حفظ کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ تیم همیاری زنجان تحت تاثیر مصدومیت سعید داورپناه فوروارد ملی پوش این تیم به تهران آمد و داورپناه نیز با پای مصدوم خود به سالن آمده و خبرهای خوشی از کمتر بودن زمان مصدمیتش داشت. ملی پوش همیاری تذکر به جایی در مورد خبرهایی که در مورد نرسیدن وی به ادامه بازیهای این فصل پیش از تشخیص پزشکان نوشته بودیم هم داد و تاکید داشت که به احتمال بسیار پایش سه هفته در گچ مانده و با فیزیوتراپی به ادامه بازیها می رسد.

اما تیم همیاری در غیاب دو ملی پوش خود با ترکیب آرن داودی، علی باهران، کرم احمدیان، مهدی اسماعیلی و دیه گو فاجاردو در مقابل نفت سپاهان قرار گرفت که اونتاریو لت بازیکن خارجی خود را هم در این هفته همراه داشت. نفتی ها به جز اونتاریو، امیر امینی، ایمان زندی، کامران جمشیدوند و افشین آریاجو را نیز در ترکیب خود داشتند.

**بازی یک طرفه به نفع زنجان

برخلاف بازی هفته قبل، ناهماهنگی بازیکنان در دیدار مقابل زنجان باز هم به چشم می آمد و تا شش دقیقه اول در برابر ۱۶ امتیاز همیاری، تیم مقابل تنها سه امتیاز به دست آورد و تا پایان کوارتر اختلاف به ۲۵ بر ۹ رسید. تیم تهرانی در ابتدای کوارتر دوم شرایط بهتری پیدا کرده و سعی بر کم کردن اختلاف داشت اما ۲۵ امتیاز دیگر همیاری در این کوارتر، این تیم را به ۵۰ امتیاز رساند.

تعداد بسیار خطاهای دو تیم در نیمه دوم سبب چهار خطایی شدن بیشتر بازیکنان و در نهایت خروج آنها از زمین شد. اونتاریو لت بازیکن نفت اولین بازیکن پنج خطایی مسابقه بود که کامران جمشیدوند هم به سرعت وی را در خروج از زمین با تعداد خطاهای بالا همراهی کرد و محمد اسماعیلی و آرمان زنگنه نیز از سوی دیگر با پنج خطا مواجه شدند.

در دقایق پایانی بازی در حالی که همیاری با اختلافی بیشتر از ۲۰ امتیاز پیش بود پرتاب های ایمان زندی کاپیتان نفت بازی را به نتیجه ۸۸ بر ۶۸ به سود زنجان رساند. ایمان زندی در اکثر دقایق بازی از شرایط تیمش ناراضی بوده و اشتباهات را به تیم گوشزد می کرد.

زندی در این بازی با ۲۸ امتیاز ، امتیاز آورترین بازیکن میدان بود. دیه گو با ۲۳ امتیاز و ۱۳ ریباند و کرم احمدیان با ۲۰ امتیاز و هشت ریباند بهترینهای زمین بودند.

**کوهیان: جای داورپناه خالی بود

با رسیدن پویا تاجیک به بازی، تنها نگرانی فرزاد کوهیان سرمربی همیاری زنجان مصدومیت سعید داورپناه است. وی اعتقاد دارد: جای سعید در تیم خالی بود به خصوص با بازی ای که هفته قبل انجام داد اما سایر بازیکنان با انرژی مضاعف جور وی را کشیدند. به خاطر همین اتفاق هم اشتباهاتی داشتیم که موفق به کنترل آن شدیم.

وی ادامه می دهد: ما منتظریم تا پزشک داورپناه نظر نهایی خود را اعلام کند. تا آن زمان سایر بازیکنان فشار موجود را تقسیم می کنند.

** صدرنشینی پتروشیمی با برد پرامتیاز

در دو بازی این هفته شهرستانها نیز تیم پتروشیمی بندرامام با نتیجه ۹۲ بر ۷۰ بندرکنگ را برد و تیم استقلال قشم نیز با نتیجه نزدیک ۸۱ بر ۷۸ شهرداری گرگان را برد.

بازی تیمهای گرگان و قشم در دو کوارتر دوم و چهارم با نتیجه مساوی ۱۶_۱۶ و ۲۳_۲۳ تمام شد و در نهایت تیم مهمان با ۲۰ امتیاز سه بازیکن خود یعنی آتشی، لطفی و آتوآشویلی بازی را با پیروزی تمام کرد. مجتبی بنی عقیل هم با ۲۷ امتیاز بهترین بازیکن گرگان بود./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.