پخش اسناد و تصاویر هولناک از شکنجه‌های منافقین

فروردین ۱۴۰۳

امشب در پنجمین قسمت از مستند رویای سیاه صورت می‌گیرد

در پنجمین قسمت از مستند رویای سیاه اسناد و تصاویری بسیار هولناک و دردآور از شکنجه‌ پاسداران انقلاب اسلامی و مردم عادی توسط اعضای گروهک تروریستی منافقین به نمایش درخواهد آمد.

ایمان گودرزی کارگردان و تهیه کننده مستند رویای سیاه در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به مستندات و تصاویر دیده نشده از شکنجه‌های منافقین گفت: قسمت پنجم مستند رویای سیاه صحنه‌های درناکی دارد که برای اولین بار اوج مظلومیت انقلاب و شهدای ترور را به تصویر می‌کشد.

وی افزود: در این قسمت لحظه به لحظه اعترافات اعضای دستگیر شده گروهک را به تصویر کشیده‌ایم که شیوه‌های ابداعی و هولناک منافقین در شکنجه مردم کوچه و بازار را تحت عنوان عملیات مهندسی توضیح می‌دهند.

گودرزی همچنین اضافه کرد: درگیری‌های سپاه پاسداران برای انهدام خانه‌های تیمی نیز از دیگر بخش‌های این قسمت می‌باشد که هلاکت موسی خیابانی و انهدام خانه تیمی اصلی گروهک تروریستی منافقین در شمال شهر تهران را نشان می‌دهد.

شهید لاجوردی در حالی که فرزند مسعود رجوی را هنوز در آغوش گرفته بود تا در درگیری به کودک بی‌گناه آسیبی نرسد، با نشان دادن جنازه موسی خیابانی چگونگی انهدام خانه تیمی منافقین را تشریح می‌کند.

گفتنی است؛ مستند رویای سیاه روایتی از قبل تا وضعیت امروز گروهک تروریستی منافقین است که با همکاری شبکه سوم سیما و موسسه راهبردی دیده‌بان تهیه شده و هر شب ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه از شبکه سوم سیما بر روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.