پخش زنده جام ملت های اروپا

جام جم آنلاین: پردیس های شهرداری تهران و ایوان شمس از امروز شنبه ۲۰ خردادماه مسابقات فوتبال جام ملت های اروپا را در سالن های خود به طور زنده پخش خواهند کرد.

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، همزمان با آغاز مسابقات جام ملت‌های اروپا، ایوان شمس و پردیس های ملت، آزادی، تماشا، راگا و رازی برای ایجاد بستر مناسب جهت هرچه بیشتر لذت بردن مخاطبان از مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۲ آمادگی خود را جهت پخش این مسابقات در سالن های خود اعلام کرده اند که البته این اقدام منوط به دریافت مجوز از اداره اماکن می باشد.

این اقدام بعد از تجربه موفق اجرای طرح «فوتبال در سینما» در سال ۸۹ است که پردیس‌های سینمایی شهرداری در یک سالن خود، اقدام به پخش مسابقات جام جهانی ۲۰۱۰  کردند و این مسابقات با حضور پرتعداد تماشاگران و استقبال گسترده آنان روبرو شد.

بنا بر این گزارش، سالن های مذکور از امروز شنبه ۲۰ خرداد در ساعات ۲۰:۱۵ و ۲۳:۱۵ میزبان علاقمندان به تماشای فوتبال خواهد بود که امروز با پخش زنده بازی حساس «هلند – دانمارک» و «آلمان – پرتغال» همراه می باشد.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت برنامه پخش مسابقات و رزرو بلیت در ایوان شمس با شماره تلفن های ۲۹-۸۸۰۱۵۲۲۷ ، پردیس سینمایی ملت با شماره تلفن ۲۳۱۶۲ ، پردیس سینمایی آزادی با شماره تلفن ۸۴۴۸۰، پردیس سینمایی تماشا با شماره تلفن ۶۶۶۵۶۱۲۲ ، پردیس سینمایی راگا ۵۵۹۰۷۰۷۰ و پردیس سینمایی رازی با شماره تلفن ۵۵۴۲۶۴۵۱ تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است مسابقات فوتبال جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۱۲) از روز گذشته (جمعه) آغاز ‌شده است و با پخش دیدار نهایی یکشنبه ۱۱ تیر پایان می‌یابد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.