پخش سریال ” میهمانان ویژه در عید مبعث

پنجشنبه ۲۵ خرداد – ۱۲:۲۱:۵۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- سریال ” میهمانان ویژه ” شامگاه یکشنبه ۲۸ خرداد همزمان با شب عید بزرگ مبعث ساعت ۲۳ در یک فرصت ۴۵ دقیقه ای از آنتن شبکه تهران پخش می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، ‌این سریال طنز که به کارگردانی جواد رضویان و تهیه کنندگی سعید اردکانی در گروه فیلم وسریال تهیه و تولید شده است ، شامگاه یکشنبه ۲۸ خرداد ساعت ۲۳ بر روی آنتن می رود و تکرار آن روزهای زوج ساعت ۱۹ است ، این مجموعه در ۱۴ قسمت ۴۵ دقیقه ای  آماده شده است و علیرضا خمسه ، رضا بابک ، امیرحسین صدیق ، افشین سنگ چاپ از جمله بازیگران این سریال هستند.
داستان این مجموعه درباره مجید کشاورز، استاد جوان و موفق دانشگاه است که به تنهایی در طبقه بالای خانه آقای کیهانی (رئیس دانشگاهی که در آن تدریس می‌کند) زندگی می‌کند. پریسا دختر کیهانی دانشجوی مجید در دانشگاه است و علاقه‌ای بین آنها به وجود آمده است. مجید از او خواستگاری می‌کند. آقای کیهانی از مجید می‌خواهد که همراه خانواده خود آخر هفته برای مراسم خواستگاری به خانه آنها بروند و مشکلات مجید از همین جا شروع می‌شود.
برخی از عوامل سازنده این سریال عبارتند از: محسن کیایی ( نویسنده )‌محمد علی‌زاده (صدابردار)، امیر معقولی (تصویربردار)، مجید فاضلی (مدیرتولید)، عباس مرادیان (تدوینگر) و رضا خسروی (موسیقی(
شهرک غرب ، جاده اقشت  ( کرج ) و …. از لوکیشن های اصلی این سریال بوده است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۴۱۲۲۱۵۳۵۹۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.