پدر، کودکش را در خیابان رها کرد

مردی که در پی سوءظن به همسرش، پسر بیست و دو ماهه‌شان را مقابل آستانه زینبیه استان اصفهان رها کرده بود و به کمک همسرش می‌خواست با صحنه‌سازی وانمود به ربوده شدن کودک کند، با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان نجف‌آباد، همراه همسرش دستگیر شد.
متولیان آستانه زینبیه با یافتن کودک در حالی که مقابل در ورودی نشسته بود و گریه می‌کرد، به جستجوی خانواده‌اش پرداختند و وقتی آنها را پیدا نکردند، کودک را به شیرخوارگاه تحویل دادند.
به گزارش ممتازنیوز، ۱۲ مهر امسال زن و مردی با مراجعه به اداره آگاهی شهرستان نجف‌آباد در استان اصفهان از گم شدن پسر بیست و دو ماهه خود خبر دادند و برای یافتن وی در خواست کمک کردند.
در تحقیق از این زوج، آنها گفتند پسرشان در کوچه بازی می‌کرد و هنگامی که برای آوردنش به کوچه رفته‌اند اثری از او نبوده و همسایه‌ها نیز از وجود کودک در کوچه اظهار بی‌اطلاعی کرده‌اند بنابراین گمان می‌برند او ربوده شده است.
مادر، راز گم شدن کودکش را فاش کرد
در پی این تحقیقات و جستجو برای پیدا کردن پسر گمشده، ماموران متوجه تناقض‌گویی در گفته‌های والدین کودک شدند و احتمال دادند آنها از سرنوشت فرزندشان مطلع هستند و درصدد پنهان کردن یک راز هستند.
سرانجام در تحقیق از مادر کودک، وی اعتراف کرد شوهرش، کودکشان را در شهر رها کرده و از سرنوشت وی بی‌اطلاع است و از ترس شوهرش حقیقت را پنهان کرده و شکایتی دروغین مطرح کرده است.
سوءظن پدر دردسرساز شد
سرهنگ پرتوی، فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد روز گذشته در این باره به خبرنگار ما گفت: در پی اظهارات این زن، شوهرش نیز پس از هماهنگی قضایی بازداشت شد و در بازجویی به پلیس گفت: پس از ازدواج با همسر دوم خود به وی سوءظن پیدا کردم و گمان می‌بردم پسر ۲۲ ماهه فرزند من نیست. همسرم هر چه التماس می‌کرد که من اشتباه می‌کنم، بی‌فایده بود.
پرتوی افزود: در ادامه تحقیق از متهم معلوم شد، این سوء‌ظن هر لحظه در وجود مرد شعله‌ورتر می‌شده تا این‌که با تحت فشار قرار دادن همسرش، کودک را از وی تحویل می‌گیرد و به آستانه مقدس زینبیه می‌برد و همانجا او را رها می‌کند و پس از بازگشت به خانه همراه همسرش به مرکز پلیس مراجعه و شکایتی دروغین مبنی بر گم شدن کودک مطرح می‌کند.
فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد یادآور شد: با توجه به اظهارات پدر کودک ـ متهم ـ ماموران به استعلام از کلانتری ۲۶ زینبیه پرداختند و معلوم شد، متولیان آستانه مقدسه زینبیه، با یافتن کودک وی را به شیرخوارگاه تحویل داده‌اند.
در مرحله بعدی تحقیقات مشخص شد، کودک پیدا شده همان پسر ۲۲ ماهه زوج جوان بوده است.
بنابراین گزارش، زوج جوان روز گذشته با قرار قانونی روانه زندان شدند. کودک نیز تحویل بهزیستی شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.