پدری دخترانش را به آتش کشید

دادستان شهر پتسدام آلمان که این جنایت بی رحمانه در این کشور صورت گرفت ، هنگام محاکمه “پتر- تهو آر.” ۴۱ ساله خطاب به او گفت: امیدوارم ضجه های کودکان شما هرگز از گوشتان خارج نشود. این در حالی بود که پدر بی‌رحم با خونسردی آدامس می جوید و گویی اصلا اهمیتی برای این موضوع قائل نیست.

جام جم آنلاین: یک مرد دانمارکی که دو دختر ۹ و ۱۰ ساله اش را به عمد به آتش کشید و آنها را کشت توسط دادگاه به حبس ابد محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، دو دختر ۹ و ۱۰ ساله در عقب اتومبیل خواب بودند که “پتر- تهو آر.” ( نام کامل متهم فاش نشده است) دو گالن بنزین را از صندوق عقب درآورد و پس از پاسیدن بنزین به روی صندلی عقب وصندلی سرنشین جلو کبریت زد و در چند ثانیه اتومبیل به یک توده شعله ور تبدیل شد.

دادستان شهر پتسدام آلمان که این جنایت بی رحمانه در این کشور صورت گرفت ، هنگام محاکمه “پتر- تهو آر.” ۴۱ ساله خطاب به او گفت:  امیدوارم ضجه های کودکان شما هرگز از گوشتان خارج نشود. این در حالی بود که پدر بی‌رحم با خونسردی آدامس می جوید و گویی اصلا اهمیتی برای این موضوع قائل نیست.

در روز ۱۰ اوت ۲۰۱۱ هنگامی که پلیس به محل جنایت در جنگلی در نزدیکی مونیخ رسید ،پدر جنایتکار مدعی شد که  داخل اتومبیل سیگار می کشیده زیرا در بیرون باد شدیدی می وزیده است که ناگهان انفجاری در داخل اتومبیل رخ داد. مرد دانمارکی تلاش کرده بود صحنه یک خودکشی جمعی را ایجاد کند اما هیچ گونه آثار بنزین به روی لباسهایش و نیز روی صندلی راننده به چشم نمی خورد. وی فقط مدت چند ثانیه برای روشن کردن کبریت در داخل اتومبیل مانده بود؛ زمان لازم برای به آتش کشیدن اتومبیل.

رییس دادگاه هنگام بازگویی اظهارات مرد، تصریح کرد:  داستان شما سراسر دروغ  و بی اساس است.

مرد جنایتکار گفت:‌من این کار را از روی عشق و علاقه انجام‌داده‌ام، نه از روی کینه.

اما رییس دادگاه با رد گفته او تاکید کرد:‌شما این جنایت را مرتکب شده اید زیرا نمی توانستید شاهد موفقیت همسر سابقتان در حرفه و زندگی شخصی اش پس از جدایی باشید چرا که خود شما در وضعیت شکست همه جانبه بودید.

رییس دادگاه خاطرنشان کرد: شما به دلیل اینکه نتوانسته بودید حکم حضانت بچه ها را به دست آورید، تصمیم گرفتید با قتل کودکان بی گناه از همسرتان انتقام بگیرید.

به گفته پزشک قانونی، پدر جنایتکار برای اینکه به راحتی بتواند فرزندانش را به قتل برساند پیش از ارتکاب جنایت با خوراندن قرص های خواب آور دو دخترش را بیهوش کرده بود.

این مرد بی رحم تنها یک بار در جریان دادگاه گریه کرد و آن هم هنگامی بود که وکیل تسخیری از بدهکاری ها  و مشکلات مالی او سخن گفت. در نهایت نیز هنگامی که  از پتر ، پدر بی رحم خواسته شد آخرین دفاع  را از خود انجام دهد، تنها گفت: می خواهم به توالت بروم.

“پتر- تهو آر.” توسط دادگاه پتسدام به اتهام قتل عمد فرزندانش به حبس ابد محکوم  شد. مترجم: بهرام افتخاری.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.